Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

29-03-2023

Ogłoszenie o przetargu

Ilustracja do informacji: Ogłoszenie o przetargu
Wyciąg z ogłoszenia o drugim przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości gruntowych.
 
 
1. Nieruchomości gruntowej położonej w obrębie 0001 Międzyrzecz, oznaczonej jako działka o nr ewid. 675/34 o pow. 0,1386 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00041507/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 325.000,00 zł, w tym:
Cena gruntu netto: 264.227,64 zł, podatek VAT (23%) 60.772,36 zł
Wysokość wadium: 33.000,00 zł
Przetarg odbędzie się w dniu 09 maja 2023 r. o godz. 10:00 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza, parter).
 
2. Nieruchomości gruntowej położonej w obrębie 0001 Międzyrzecz, oznaczonej jako działka o nr ewid. 675/35 o pow. 0,1256 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00041507/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 282.000,00 zł, w tym:
Cena gruntu netto: 229.268,29 zł, podatek VAT (23%) 52.731,71 zł
Wysokość wadium: 29.000,00 zł
Przetarg odbędzie się w dniu 09 maja 2023 r. o godz. 10:30 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza, parter).
 
3. Nieruchomości gruntowej położonej w obrębie 0001 Międzyrzecz, oznaczonej jako działka o nr ewid. 675/36 o pow. 0,1295 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00041507/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 291.000,00 zł, w tym:
Cena gruntu netto: 236.585,37 zł, podatek VAT (23%) 54.414,63 zł
Wysokość wadium: 30.000,00 zł
Przetarg odbędzie się w dniu 10 maja 2023 r. o godz. 10:00 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza, parter).
 
4. Nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Alfa Kowalskiego w obrębie 0001 Międzyrzecz, oznaczonej jako działka o nr ewid. 675/48 o pow. 0,1389 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00045797/0, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 291.690,00 zł, w tym:
Cena gruntu netto: 237.146,34 zł, podatek VAT (23%) 54.543,66 zł
Wysokość wadium: 30.000,00 zł
Przetarg odbędzie się w dniu 10 maja 2023 r. o godz. 10:45 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza parter).
 
5. Nnieruchomości gruntowej położonej przy ul. Alfa Kowalskiego w obrębie 0001 Międzyrzecz, oznaczonej jako działka o nr ewid. 675/66 o pow. 0,1362 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00041507/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 328.000,00 zł, w tym:
Cena gruntu netto: 266.666,67 zł, podatek VAT (23%) 61.333,33 zł
Wysokość wadium: 33.000,00 zł
Przetarg odbędzie się w dniu 10 maja 2023 r. o godz. 11:30 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza, parter).
 
6. Nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Alfa Kowalskiego w obrębie 0001 Międzyrzecz, oznaczonej jako działka o nr ewid. 675/67 o pow. 0,1156 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00041507/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 271.000,00 zł, w tym:
Cena gruntu netto: 220.325,20 zł, podatek VAT (23%) 50.674,80 zł
Wysokość wadium: 28.000,00 zł
Przetarg odbędzie się w dniu 11 maja 2023 r. o godz. 10:00 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza parter).
 
7. Nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Alfa Kowalskiego w obrębie 0001 Międzyrzecz, oznaczonej jako działka o nr ewid. 675/68 o pow. 0,1197 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00041507/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 293.000,00 zł, w tym:
Cena gruntu netto: 238.211,38 zł, podatek VAT (23%) 54.788,62 zł
Wysokość wadium: 30.000,00 zł
Przetarg odbędzie się w dniu 11 maja 2023 r. o godz. 10:45 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza, parter).
 
Wadium w podanej wysokości na każdą z działek objętych niniejszym ogłoszeniem osobno należy wpłacić na konto Gminy nr 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 w  BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. do dnia 05 maja 2023 r.liczy się data wpływu na rachunek bankowy (dowody i daty wpłaty sprawdzane będą przed rozpoczęciem przetargu), w tytule przelewu należy podać nr działki, której kupnem jest się zainteresowanym oraz imię i nazwisko osoby przystępującej do przetargu.
 
Ogłoszenie o drugich przetargach ustnych na sprzedaż ww. nieruchomości, wywieszone zostało w dniu 29 marca 2023 r. na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w budynku Ratusza (ul. Rynek 1 w Międzyrzeczu) oraz zamieszczono je na stronach internetowych Gminy Międzyrzecz: www.bip.miedzyrzecz.
 
Dodatkowych informacji na temat przetargu udzielają pracownicy Wydziału Gospodarki Mieniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, tel. 95 742 6947 w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek: 9:00 – 17:00, wtorek – piątek od 7:00 – 15:00.
28-03-2023

Podziękowania i kwiaty dla byłych sołtysów

Ilustracja do informacji: Podziękowania i kwiaty dla byłych sołtysów
Podczas dzisiejszej sesji burmistrz Remigiusz Lorenz i przewodnicząca Rady Miejskiej Katarzyna Budych podziękowali byłym sołtysom za współpracę oraz ich dotychczasową działalność na rzecz sołectw i gminy.
 
W ostatnich tygodniach w zdecydowanej większości sołectw gminy Międzyrzecz odbyły się wybory sołtysów i rad sołeckich. W pięciu z nich – w Bukowcu, Szumiącej, Pieskach, Kursku i Kuligowie – mieszkańcy wybrali nowych sołtysów, którzy w połowie marca spotkali się z władzami gminy. Burmistrz Remigiusz Lorenz i jego zastępca Tomasz Markiewicz złożyli im wtedy gratulacje i wręczyli nominacje na najwyższe stanowiska w sołectwach. Dzisiejsza sesja była natomiast okazją do podziękowań dla ich poprzedników,  które byłym sołtysom złożyli Remigiusz Lorenz i przewodnicząca Rady Miejskiej Katarzyna Budych.
 
Burmistrz wręczył listy gratulacyjne Honoracie Kawałek z Kuligowa i Edwardowi Sucheckiemu z Piesek. Podziękował im za dotychczasową działalność na rzecz sołectw i gminy. Podkreślał, że owocem ich aktywności i kreatywności były m.in. liczne wydarzenia, które integrowały lokalną społeczność oraz promowały sołectwa nie tylko w gminie, ale także w całym regionie. Życzył im sukcesów i zaznaczał, że liczy na dalszą współpracę oraz ich zaangażowanie w życie społeczne sołectwa i gminy. Do podziękowań przyłączyła się także K. Budych, która wręczyła Honoracie Kawałek i Edwardowi Sucheckiemu bukiety kwiatów.
28-03-2023

Trenuj z wojskiem

Ilustracja do informacji: Trenuj z wojskiem
Rozpoczyna się 3 edycja projektu „Trenuj z wojskiem” – tym razem pod hasłem „Trenuj z wojskiem wiosna-lato”. Uczestniczy w nim m.in.  34 Brygada Kawalerii Pancernej z Żagania, gdzie szkolenia odbędą się 1 kwietnia i 3 czerwca.
 
 
Prowadzone są już zapisy na treningi prowadzone przez wojsko. W programie strzelanie, walka wręcz i wojskowa grochówka. Wszystko bezpłatnie. To kontynuacja otwartego programu szkoleń wojskowych dla każdego chętnego. Szkolenia odbywają się w soboty, trwają 8 godzin. Trzeba się pospieszyć z zapisami, bo liczba miejsc jest ograniczona.
 
Podczas szkoleń uczestnicy poznają podstawowe umiejętności wojskowe i obronne. Będą szkolić się z podstaw posługiwania się bronią, walki wręcz, przetrwania w trudnych warunkach, reagowania na sygnały alarmowe, udzielania pomocy medycznej, itd. Szkolenia prowadzić będą najbardziej doświadczeni żołnierze, często weterani misji zagranicznych.
 
Nowością w tej edycji są weekendy tematyczne. W każdą sobotę szkolenie będą prowadziły inne jednostki z różnych rodzajów sił zbrojnych i specjalności. To urozmaicona forma projektu i co weekend będzie obowiązywał inny motyw przewodni. Wojsko zaprasza najpierw do jednostek wojsk lądowych, a następnie do sił powietrznych, marynarki wojennej, uczelni wojskowych, jednostek artylerii, rozpoznania, aeromobilnych i wielu innych. To okazja do zaprezentowania całego przekroju polskich sił zbrojnych. Projekt będzie prowadzony w całej Polsce.
 
3. edycja potrwa 16 tygodni – od 1 kwietnia do 22 lipca. Na szkolenie – już od teraz – można się zapisywać w ponad 40 jednostkach w całym kraju. M.in. w 34 Brygadzie Kawalerii Pancernej w Żaganiu, gdzie szkolenia odbędą się 1 kwietnia i 3 czerwca.
 
Wystarczy wejść na strony dowództw i jednostek wojskowych – tam znajdują się punkty kontaktowe. Zgłoszenie na szkolenie jest bardzo uproszczone – wystarczy podać imię, nazwisko, wiek i kontakt w dowolny sposób (e-mail, telefon, komunikator, osobiście).
 
W szkoleniach mogą wziąć udział obywatele polscy w wieku 15-65 lat. Podczas szkoleń organizatorzy zapewniają wyżywienie i ubezpieczenie.
27-03-2023

Dostaliśmy dotację na zakup nowego pojazdu strażackiego!

Ilustracja do informacji: Dostaliśmy dotację na zakup nowego pojazdu strażackiego!
Burmistrz Remigiusz Lorenz i prezes OSP z Kaławy Andrzej Obst odebrali promesę na zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla strażaków z Kaławy.
 
Promesę na zakup nowego samochodu burmistrz i prezes OSP z Kaławy odebrali z rąk Sekretarza Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji Pawła Szefernakera oraz wojewody lubuskiego Władysława Dajczaka podczas uroczystości, która  odbyła się 25 marca w Lemierzycach koło Słońska. Oprócz strażaków i samorządowców z naszego województwa wzięli w niej udział m.in. eurodeputowani Elżbieta Rafalska i Joachim Brudziński oraz poseł Elżbieta Płonka.
 
– Nowy pojazd ułatwi strażakom-ochotnikom prowadzenie akcji ratowniczo-gaśniczych oraz poprawi bezpieczeństwo mieszkańców naszej gminy. To będzie kolejny nowy samochód, który trafi w ostatnich latach do naszych strażaków – zaznacza burmistrz, który jest prezesem straży ochotniczych w gminie Międzyrzecz i zasiada w powiatowym prezydium OSP.
 
Na promesach wypisano szacowaną wartość pojazdów, czyli 950 tys. zł, ale dotacja jest o połowę niższa i pokryje tylko część zakupu samochodu. – Pozostałą część będziemy musieli sfinansować z budżetu gminy. Wystąpię do rady miejskiej o zabezpieczenie brakującej kwoty w budżecie gminy.
27-03-2023

Danuta Grabas ponownie rządzi Pniewem

Ilustracja do informacji: Danuta Grabas ponownie rządzi Pniewem
Podczas spotkania wyborczego mieszkańcy wsi Pniewo wybrali nową radę sołecką, a obowiązki sołtysa ponownie powierzyli Danucie Grabas.
 
 
Wyborcze spotkanie odbyło się 21 marca w sali wiejskiej w Pniewie. Mieszkańców przywitał zastępca burmistrza Tomasz Markiewicz, który zapoznał ich z zasadami wyborów. Na przewodniczącego zebrania uczestnicy wybrali mieszkającego w tej wsi radnego miejskiego Jana Skoczylasa. Po wysłuchaniu sprawozdania ustępującej ze stanowiska pani sołtys Danuty Grabas, wybrali też komisję skrutacyjną, która przeprowadziła wybory.
 
Jedyną kandydatką na najwyższe stanowisko w sołectwie była dotychczasowa pani sołtys D. Grabas. Poparło ją 37 z 38 wyborców. W kierowaniu Pniewem pomagać jej będzie pięcioosobowa rada, do której wybrani zostali Przemysław Kozłowski, Bartosz Kocemba, Mirosława Figiel, Paweł Kozielski i Michał Walkowski.
 
Jak podkreśla T. Markiewicz, sołtysi rady sołeckie odgrywają ogromną rolę w życiu wsi. Organizują rozmaite imprezy i akcje, są także pośrednikami między mieszkańcami sołectwa i władzami gminy.
27-03-2023

Informacja o sesji Rady Miejskiej

Ilustracja do informacji: Informacja o sesji Rady Miejskiej
 
Informujemy, że we wtorek, 28 marca, o godz. 8.00 8.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu odbędzie się LXV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
 
 
Porządek obrad:
 
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Policji o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Międzyrzecz w 2022 roku.
  4. Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Państwowej Straży pożarnej o stanie bezpieczeństwa oraz ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Międzyrzecz w 2022 roku.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenie jej przebiegu (projekt nr 1).
  6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz na rok 2023 (projekt nr 2).
  7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy nieruchomości gruntowych na czas nieokreślony oraz na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów (projekt nr 3).
  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zarządzenia wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 4).
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z wnioskiem o zmianę granic administracyjnych miasta Międzyrzecz (projekt nr 5).
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2023 (projekt nr 6).
  11.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2023 – 2056 (projekt nr 7).
  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2023 (projekt nr 8).
  13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pn. „Program profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) w 2023 roku w Gminie Międzyrzecz” (projekt nr 9).
  14. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza i Kierownika Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu (projekt nr 10).
  15. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  16. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  17. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  18. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  19. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząc Rady Miejskiej  w Międzyrzeczu Katarzyna Budych
24-03-2023

Ogólnopolska kampania Kręci Nas Recykling

Ilustracja do informacji:  Ogólnopolska kampania Kręci Nas Recykling
Oponeo.pl rusza z drugą edycją ogólnopolskiej kampanii Kręci Nas Recykling
 
Zebranie 31 ton odpadów i 11 487 sztuk zużytych opon, a także posadzone 2 872 drzewa to wymierne efekty pierwszej edycji proekologicznej kampanii Kręci Nas Recykling zainicjowanej przez Oponeo.pl. W tym roku już po raz drugi, we współpracy z ekologiem Dominikiem Dobrowolskim, lider sprzedaży opon stawia sobie za cel poszerzanie świadomości społecznej w kwestii recyklingu oraz zadbanie o czystość terenów zielonych.
 
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
 
Edukacja i realne działania
 
Kampania będzie przebiegać dwutorowo. Jednym z głównych jej elementów jest przeprowadzenie na terenie całej Polski minimum pięćdziesięciu akcji sprzątania odpadów, w tym także zużytych opon. W akcje zaangażowane są również społeczności lokalne. Jednocześnie prowadzone będą działania informacyjne na temat prawidłowej utylizacji i recyklingu opon.
 
Wykaz ekologicznych akcji, również odbywającej się w mieście Międzyrzecz znaleźć można na stronie: https://www.oponeo.pl/kreci-nas-recykling.
 
Także klienci sklepu Oponeo.pl mogą zaangażować się w działania związane z kampanią Kręci Nas Recykling. Wszystkie osoby, które w trakcie trwania kampanii skorzystają z usługi dostawy z montażem w jednym z serwisów partnerskich oznaczonych na stronie logo kampanii, będą mogły za darmo zostawić w tym serwisie swoje zużyte opony. Zebrane w ten sposób opony trafią do odpowiedniej utylizacji, a dzięki nowemu partnerowi strategicznemu akcji, którym jest Grupa Recykl S.A. część zebranych opon zostanie przerobiona na granulat, a następnie dostarczona do producenta, który wykona z nich maty izolacyjne i sportowe.
 
Sadzimy razem drzewa i pomagamy zwierzakom
 
Sprzątanie terenu nie jest jedynym celem kampanii „Kręci Nas Recykling”. Podobnie jak w roku poprzednim Oponeo planuje za każde 4 zebrane zużyte opony posadzić 1 nowe drzewo w miejscu wymagającym zalesienia, co przyczyni się do odbudowy lasów w Polsce – nasz cel na ten rok to 3000 drzew. Do łącznej liczby zebranych odpadów zostanie wliczone także to ogumienie, które trafi do odpowiednich warsztatów oznaczonych logiem kampanii w trakcie wymiany opon.
 
Tegoroczną nowością jest wprowadzenie do projektu elementu grywalizacji, który ma zachęcić lokalne społeczności do brania udziału w akcjach sprzątania terenów zielonych. 10 gmin, które w czasie swoich zbiórek uprzątną największą ilość odpadów, będzie mogło wybrać schroniska dla zwierząt, które Oponeo.pl wesprze finansowo.
 
#krecinasrecykling #zmieniamyotoczenienalepsze
--- 
Wszelkie pytania na temat kampanii, zarówno ze strony dziennikarzy, jak i innych osób zainteresowanych jej szczegółami należy kierować do:  
  • Dominika Dobrowolskiego 
    e-mail, tel. 697092978 
  • Sebastiena Nowickiego  
    e-mail, tel. 511800011 

 
OPONEO.PL S.A. zajmuje się sprzedażą online części i akcesoriów do pojazdów samochodowych (głównie opon i felg), działając w Polsce i na zagranicznych rynkach.
Spółka jest notowana na giełdzie i wchodzi w skład Grupy Kapitałowej OPONEO.PL. 
 
 
 
 
 
 
 
24-03-2023

Zachęcamy Panie do badań mammograficznych

Ilustracja do informacji: Zachęcamy Panie do badań mammograficznych
 
Badania mammograficzne umożliwiają wczesne wykrycie raka.
 
 
21-03-2023

Informacja dla Mieszkańców

Ilustracja do informacji: Informacja dla Mieszkańców
Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego informuje, że z przyczyn technicznych, w miesiącu marcu 2023 r. wypłata świadczeń z funduszu alimentacyjnego odbędzie się w terminie od 29 do 31 marca 2023 r.
 
Za utrudnienia przepraszamy!
21-03-2023

Informacja o sesji Rady Miejskiej

Ilustracja do informacji: Informacja o sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że  28 marca 2023 r. o godz. 8.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu odbędzie się LXV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
 
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Policji o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Międzyrzecz w 2022 roku.
  4. Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Państwowej Straży pożarnej o stanie bezpieczeństwa oraz ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Międzyrzecz w 2022 roku.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenie jej przebiegu (projekt nr 1).
  6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz na rok 2023 (projekt nr 2).
  7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy nieruchomości gruntowych na czas nieokreślony oraz na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów (projekt nr 3).
  8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zarządzenia wyborów Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 4).
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z wnioskiem o zmianę granic administracyjnych miasta Międzyrzecz (projekt nr 5).
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2023 (projekt nr 6).
  11.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2023 – 2056 (projekt nr 7).
  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2023 (projekt nr 8).
  13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pn. „Program profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) w 2023 roku w Gminie Międzyrzecz” (projekt nr 9).
  14. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza i Kierownika Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu (projekt nr 10).
  15. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  16. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  17. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  18. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  19. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
             w Międzyrzeczu
 
           Katarzyna Budych