Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

Strona główna

Informacja o organizacji LIII sesji Rady Miejskiej

Ilustracja do informacji: Informacja o organizacji LIII sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
24 lipca 2018 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się LIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
 
  1. Sprawy regulaminowe:
    1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    2. porządek obrad.
  2. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Międzyrzecza.
  3. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Międzyrzecz.
  4. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie określenia obszaru podlegającego obowiązkowej deratyzacji i terminu jej przeprowadzenia.
  5. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości pomiędzy Gmina Międzyrzecz a osobą fizyczną.
  6. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
  7. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
  8. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
  9. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie ustalenia tygodniowej liczby godzin obowiązkowego wymiaru zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych dla dyrektorów szkół i innych nauczycieli, którym powierzono funkcje kierownicze oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórym nauczycielom zatrudnionym w szkołach, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz. 
  10. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  11. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  12. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
  13. Wolne wnioski i informacje.
  14. Zamknięcie obrad sesji.
 
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
             w Międzyrzeczu
               Maria Kijak

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją