23-01-2018
Mobilny Punkt Informacyjny nt. funduszy europejskich
31-01-2018
Informacja o III sesji Młodzieżowej Rady Miejskiej
Zgodnie z § 8 pkt 1 Statutu Młodzieżowej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu zwołuję III sesję Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 8 lutego 2018 r. o godz. 1600 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- porządek obrad.
- Sprawy organizacyjne Młodzieżowej Rady Miejskiej.
- Utworzenie wirtualnego banku pomysłów.
- Udział Młodzieżowej Rady Miejskiej w organizacji Dni Międzyrzecza.
- Realizacja projektu „Budka z książkami”.
- Sprawozdanie z działalności prezydium w okresie między sesjami.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodnicząca Młodzieżowej Rady Miejskiej
Oliwia Matuszewska
31-01-2018
Oferta Stowarzyszenia Rodzin Katolickich w Międzyrzeczu
Międzyrzecz, 2018-01-31
PZO.8142.6.2018.
Oferta organizacji pozarządowej
Burmistrz Międzyrzecza informuje, że do tutejszego Urzędu wpłynęła oferta Stowarzyszenia Rodzin Katolickich w Międzyrzeczu, na realizację zadania publicznego w zakresie przeciwdziałania patologiom społecznym oraz działalności na rzecz dzieci i młodzieży w tym wypoczynku pt. „Razem łatwiej”.
Na podstawie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r., poz. 1817 j.t. ze zm.) na podstawie oferty realizacji zadania publicznego, złożonej przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego uznając celowość realizacji tego zadania, może zlecić realizację zadania publicznego o charakterze lokalnym lub regionalnym z pominięciem otwartego konkursu ofert.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty. Wszelkie uwagi dot. oferty prosimy zgłaszać do tutejszego Urzędu: tel. 95 742 69 68, lub pocztą elektroniczną e-mail.
30-01-2018
Uwaga: powyższe koszty mogą ulec zmianie.
Program Mieszkanie Plus w Gminie Międzyrzecz
Szanowni Mieszkańcy,
Gmina Międzyrzecz przystąpiła do realizacji Programu Mieszkanie Plus w ramach, którego na działkach nr ewid. 675/114 i 675/124; 675/115 i 675/125 oraz 675/116 i 675/126, położonych przy ul. Długiej w Międzyrzeczu planowana jest budowa mieszkań (budownictwo wielorodzinne). Lokale będą wykończone „pod klucz” – tzn. gotowe do zamieszkania. Oferta kierowana jest do mieszkańców gminy Międzyrzecz.
Niniejsza Ankieta pomoże nam określić skalę zainteresowania Programem Mieszkanie Plus wśród mieszkańców gminy Międzyrzecz. Państwa opinie
i zebrane informacje będą przydatne przy opracowywaniu koncepcji wdrażania programu i planowaniu realizacji kolejnych etapów przedsięwzięcia.
Przekazanie do eksploatacji pierwszych mieszkań planowane jest na 2019/2020 rok. Lokale mieszkalne wybudowane w ramach Programu Mieszkanie Plus powstaną przede wszystkim z myślą o wynajmie. Możliwy będzie także wybór opcji „docelowego przeniesienia własności” po 30 latach najmu. W takiej sytuacji czynsz będzie powiększony o kwotę wykupu, stąd wskazane jest, aby Zainteresowany podjął decyzję o wyborze „opcji” w momencie przystąpienia do Programu.
Przewidywane koszty w poszczególnych wariantach, przedstawiają się następująco:
- Opcja 1 – wynajem mieszkania
Czynsz ok. 7,80 PLN/m2 (bez uwzględnienia kosztów eksploatacyjnych).
- Opcja 2 – wynajem z docelowym wykupem mieszkania
Czynsz ok. 7,80 PLN/m2 + wykup ok. 12,00 PLN/m2 = ok. 19,80 PLN/m2 (bez uwzględnienia kosztów eksploatacyjnych).
Uwaga: powyższe koszty mogą ulec zmianie.
Ankiety będą dostępne w formie papierowej oraz elektronicznej. Ankiety można składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1,
66-300 Międzyrzecz w Wydziale Planowania Przestrzennego pokój 304, II piętro lub wypełnić elektronicznie pod adresem e-mail: gmina~@~miedzyrzecz~.~pl
w terminie od 29.01.2018 r. do 31.03.2018 r.
66-300 Międzyrzecz w Wydziale Planowania Przestrzennego pokój 304, II piętro lub wypełnić elektronicznie pod adresem e-mail: gmina~@~miedzyrzecz~.~pl
w terminie od 29.01.2018 r. do 31.03.2018 r.
Prosimy o rzetelne wypełnienie załączonej ankiety.
Ankieta elektroniczna:
https://goo.gl/forms/n04KORP6MEBNTu2j2
https://goo.gl/forms/n04KORP6MEBNTu2j2
30-01-2018
Informacja o XLV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
6 lutego 2018 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XLV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- porządek obrad.
- Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w gminnych placówkach oświatowych.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie ustanowienia pomników przyrody.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy lokalu użytkowego na okres do 10 lat.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie wzniesienia pomnika w formie kamiennego obelisku upamiętniającego Pionierów Ziemi Międzyrzeckiej.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie przyznania w roku 2018 dotacji na prace konserwatorskie i restauratorskie przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Samorządu Województwa.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
- Sprawozdania z działalności Komisji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w 2017 roku.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
29-01-2018
Ogłoszenie o naborze wniosków nr 5/2018 STOWARZYSZENIE LGD BRAMA LUBUSKA informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW 2014-2020
Ogłoszenie
Załącznik nr 1 - CELE OGÓLNE I SZCZEGÓŁOWE ORAZ PRZEDSIĘWZIĘCIA LSR wraz ze wskazaniem planowanych do osiągnięcia wskaźników w ramach naboru wniosków o przyznanie pomocy nr 5/2018
Załącznik nr 2 - LISTA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
Załącznik nr 3 - KRYTERIA WYBORU OPERACJI DOTYCZĄCE PRZEDSIĘWZIĘCIA
Załącznik nr 4 - KARTA OCENY WSTĘPNEJ OPERACJI SKŁADANYCH W RAMACH OGŁOSZEŃ O NABORACH WNIOSKÓW O UDZIELENIE WSPARCIA
Załącznik nr 1 - CELE OGÓLNE I SZCZEGÓŁOWE ORAZ PRZEDSIĘWZIĘCIA LSR wraz ze wskazaniem planowanych do osiągnięcia wskaźników w ramach naboru wniosków o przyznanie pomocy nr 5/2018
Załącznik nr 2 - LISTA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
Załącznik nr 3 - KRYTERIA WYBORU OPERACJI DOTYCZĄCE PRZEDSIĘWZIĘCIA
Załącznik nr 4 - KARTA OCENY WSTĘPNEJ OPERACJI SKŁADANYCH W RAMACH OGŁOSZEŃ O NABORACH WNIOSKÓW O UDZIELENIE WSPARCIA
29-01-2018
Ogłoszenie o naborze wniosków nr 4/2018 STOWARZYSZENIE LGD BRAMA LUBUSKA informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW 2014-2020
Ogłoszenie
Załącznik nr 1 - CELE OGÓLNE I SZCZEGÓŁOWE ORAZ PRZEDSIĘWZIĘCIA LSR wraz ze wskazaniem planowanych do osiągnięcia wskaźników w ramach naboru wniosków o przyznanie pomocy nr 4/2018
Załącznik nr 2 - LISTA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
Załącznik nr 3 - KRYTERIA WYBORU OPERACJI DOTYCZĄCE PRZEDSIĘWZIĘCIA
Załącznik nr 4 - KARTA OCENY WSTĘPNEJ OPERACJI SKŁADANYCH W RAMACH OGŁOSZEŃ O NABORACH WNIOSKÓW O UDZIELENIE WSPARCIA
Załącznik nr 1 - CELE OGÓLNE I SZCZEGÓŁOWE ORAZ PRZEDSIĘWZIĘCIA LSR wraz ze wskazaniem planowanych do osiągnięcia wskaźników w ramach naboru wniosków o przyznanie pomocy nr 4/2018
Załącznik nr 2 - LISTA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
Załącznik nr 3 - KRYTERIA WYBORU OPERACJI DOTYCZĄCE PRZEDSIĘWZIĘCIA
Załącznik nr 4 - KARTA OCENY WSTĘPNEJ OPERACJI SKŁADANYCH W RAMACH OGŁOSZEŃ O NABORACH WNIOSKÓW O UDZIELENIE WSPARCIA
29-01-2018
Ogłoszenie o naborze wniosków nr 3/2018 STOWARZYSZENIE LGD BRAMA LUBUSKA informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW 2014-2020
Ogłoszenie
Załącznik nr 1 - CELE OGÓLNE I SZCZEGÓŁOWE ORAZ PRZEDSIĘWZIĘCIA LSR wraz ze wskazaniem planowanych do osiągnięcia wskaźników w ramach naboru wniosków o przyznanie pomocy nr 3/2018
Załącznik nr 2 - LISTA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
Załącznik nr 3 - KRYTERIA WYBORU OPERACJI DOTYCZĄCE PRZEDSIĘWZIĘCIA
Załącznik nr 4 - KARTA OCENY WSTĘPNEJ OPERACJI SKŁADANYCH W RAMACH OGŁOSZEŃ O NABORACH WNIOSKÓW O UDZIELENIE WSPARCIA
Załącznik nr 1 - CELE OGÓLNE I SZCZEGÓŁOWE ORAZ PRZEDSIĘWZIĘCIA LSR wraz ze wskazaniem planowanych do osiągnięcia wskaźników w ramach naboru wniosków o przyznanie pomocy nr 3/2018
Załącznik nr 2 - LISTA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
Załącznik nr 3 - KRYTERIA WYBORU OPERACJI DOTYCZĄCE PRZEDSIĘWZIĘCIA
Załącznik nr 4 - KARTA OCENY WSTĘPNEJ OPERACJI SKŁADANYCH W RAMACH OGŁOSZEŃ O NABORACH WNIOSKÓW O UDZIELENIE WSPARCIA
29-01-2018
Ogłoszenie o naborze wniosków nr 2/2018 STOWARZYSZENIE LGD BRAMA LUBUSKA informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW 2014-2020
Ogłoszenie
Załącznik nr 1 - CELE OGÓLNE I SZCZEGÓŁOWE ORAZ PRZEDSIĘWZIĘCIA LSR wraz ze wskazaniem planowanych do osiągnięcia wskaźników w ramach naboru wniosków o przyznanie pomocy nr 2/2018
Załącznik nr 2 - LISTA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
Załącznik nr 3 - KRYTERIA WYBORU OPERACJI DOTYCZĄCE PRZEDSIĘWZIĘCIA
Załącznik nr 4 - KARTA OCENY WSTĘPNEJ OPERACJI SKŁADANYCH W RAMACH OGŁOSZEŃ O NABORACH WNIOSKÓW O UDZIELENIE WSPARCIA
Załącznik nr 1 - CELE OGÓLNE I SZCZEGÓŁOWE ORAZ PRZEDSIĘWZIĘCIA LSR wraz ze wskazaniem planowanych do osiągnięcia wskaźników w ramach naboru wniosków o przyznanie pomocy nr 2/2018
Załącznik nr 2 - LISTA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW
Załącznik nr 3 - KRYTERIA WYBORU OPERACJI DOTYCZĄCE PRZEDSIĘWZIĘCIA
Załącznik nr 4 - KARTA OCENY WSTĘPNEJ OPERACJI SKŁADANYCH W RAMACH OGŁOSZEŃ O NABORACH WNIOSKÓW O UDZIELENIE WSPARCIA
29-01-2018