Usuwanie azbestu
23-04-2025
Usuwanie azbestu w gminie Międzyrzecz
Zawiadomienia o naborze wstępnych deklaracji na usuwanie wyrobów zawierających azbest w 2025 roku.
Ogłoszenie nr 1
Zawiadomienie o naborze wstępnych deklaracji na usuwanie wyrobów zawierających azbest w 2025 roku – nabór dla właścicieli gospodarstw rolnych – beneficjentów działania A1.4.1. w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
Burmistrz Międzyrzecza zaprasza właścicieli gospodarstw rolnych zainteresowanych usunięciem w 2025 roku azbestu, do złożenia wstępnej „Deklaracji uczestnictwa w zadaniu związanym z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest”.
Deklaracje mogą składać właściciele gospodarstw rolnych – beneficjenci działania A1.4.1. 2 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, którym ARiMR wypłaciła i rozliczyła środki na realizację przedsięwzięcia w ramach inwestycji A1.4.1., będący właścicielami nieruchomości i obiektów na terenie Gminy Międzyrzecz, w zakresie zbierania, transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest.
Deklaracja nie stanowi wniosku o usunięcie azbestu z terenu nieruchomości. Na tym etapie ma ona jedynie na celu zebranie informacji o zapotrzebowaniu na usuwanie azbestu oraz ilościach i wyrobach zawierających azbest, planowanych do usunięcia w 2025r. Zebrane informacje umożliwią Gminie Międzyrzecz sporządzenie wiarygodnego wniosku, do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze, który ogłosił nabór dla gmin w tym zakresie.
Deklaracje (druki dostępne będą w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu na stronie internetowej www.bip.miedzyrzecz.pl oraz pod poniższym ogłoszeniem) należy składać w terminie do 30 maja 2025r. w biurze podawczym Urzędu Miejskiego, Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz.
Szczegółowe informacje w sprawie można uzyskać w siedzibie Urzędu Miejskiego – ul. Rynek 11, pokój nr 1 lub pod nr tel. 95 742 69 93.
Ogłoszenie nr 2
Zawiadomienie o naborze wstępnych deklaracji dla mieszkańców na usuwanie wyrobów zawierających azbest w 2025 roku
Burmistrz Międzyrzecza zaprasza Mieszkańców zainteresowanych usunięciem w 2025 roku azbestu, do złożenia wstępnej „Deklaracji uczestnictwa w zadaniu związanym z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest”.
Deklarację mogą składać mieszkańcy, będący właścicielami nieruchomości i obiektów, zlokalizowanych na terenie Gminy Międzyrzecz, w zakresie demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest. Deklaracja nie stanowi wniosku o usunięciu azbestu z terenu nieruchomości. Na tym etapie ma ona jedynie na celu zebranie informacji o zapotrzebowaniu na usuwanie azbestu oraz ilości i wyrobach zawierających azbest, planowanych do usunięcia w 2025r.
Zebrane informacje umożliwią Gminie Międzyrzecz sporządzenie wiarygodnego wniosku, do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze, który ogłosił nabór dla gmin w tym zakresie.
Deklaracje (druki dostępne będą w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu oraz na stronie internetowej www.bip.miedzyrzecz.pl oraz pod poniższym ogłoszeniem) należy składać w terminie do 8 maja 2025r. w biurze podawczym Urzędu Miejskiego, Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz.
Szczegółowe informacje w sprawie można uzyskać w siedzibie Urzędu Miejskiego – ul. Rynek 11, pokój nr 1 lub pod nr tel. 95 742 69 93.