Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

Informacje dla beneficjentów

02-09-2024

Granty PPGR - trzeci nabór oświadczeń o użytkowaniu laptopa/tabletu!

Ilustracja do informacji: Granty PPGR - trzeci nabór oświadczeń o użytkowaniu laptopa/tabletu!
Przypominamy, iż osoby które uzyskały wsparcie w postaci sprzętu komputerowego w ramach programu Granty PPGR zobowiązane są do składania Oświadczeń o użytkowaniu sprzętu (laptop/tablet). Oświadczenie takie należy składać przez okres 2 lat, w terminach wskazanych przez Gminę. Kolejne, drugie już oświadczenie musi zostać złożone w terminie od 02.09 - 16.09.2024.
 
Oświadczenie można złożyć osobiście (wówczas składają państwo oryginał) w okienku podawczym przy ul. Rynek 1 (budynek Ratusza Miejskiego)
lub przesyłając pocztą na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
Istnieje także możliwość przesłania oświadczenia podpisanego podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny) i przesłania oświadczenia poprzez platformę ePUAP na nr skrzynki: /d2ko9px31c/skrytka lub na adres email.
W przypadku przesłania skanu oświadczenia należy pamiętać aby zachować oryginał do ewentualnej kontroli, która została opisana w załączniku do umowy „PROCEDURA MONITOROWANIA UTRZYMANIA EFEKTÓW PROJEKTU GRANTOWEGO „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR”.)
 
W razie pytań prosimy o kontakt: 95 742 69 84
 
Druk oświadczenia dostępny jest TUTAJ
 
Ostatnim terminem, w którym będą jeszcze państwo zobowiązani do złożenia oświadczeń jest termin:
  • 28.02 - 14.03.2025
Przypominamy także, iż zgodnie z zapisami umowy Gmina Międzyrzecz ma możliwość żądania okazania sprzętu komputerowego do oględzin stanu technicznego i sprawdzenia jego przeznaczenia przez okres 2 lat od daty zakończenia projektu, w terminie wskazanym przez Burmistrza Międzyrzecza, a wnioskodawca/uczestnik ma obowiązek poddania się kontroli. 

Aby ułatwić Państwu odnalezienie numerów seryjnych laptopów zamieszczamy ponieżej zdjęcia z ich lokalizacją na kartonie i urządzeniu.
   
 
19-08-2024

Nabór otwarty w ramach programu Granty PPGR

Ilustracja do informacji: Nabór otwarty w ramach programu Granty PPGR
Gmina Międzyrzecz ogłasza nabór otwarty dotyczący przekazania 2 sztuk używanych laptopów pochodzących ze zwrotów od uczestników projektu „Granty PPGR”, którzy musieli oddać urządzenia po uzyskaniu wsparcia w ramach projektu „Laptop dla ucznia”.
Urządzenia, które będą przedmiotem naboru to ponad roczne laptopy marki HP model G8 o następującej specyfikacji: 8 GB RAM, dysk SSD 256 GB, procesor AMD Ryzen 3 5300U. Stan laptopów określa się jako dobry.
Kto może ubiegać się o uzyskanie urządzenia?
Do wsparcia pomocą związaną z przekazaniem używanego sprzętu komputerowego kwalifikują się uczniowie szkół podstawowych i ponadpodstawowych z terenu gminy Międzyrzecz spełniający następujące warunki
  • są mieszkańcami miejscowości, na terenie Gminy Międzyrzecz;
  • nie uzyskali wsparcia we wcześniejszych naborach przeprowadzanych przez Gminę Międzyrzecz w ramach programu „Granty PPGR”;
  • nie otrzymali na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku szkolnym poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2023 i 2024), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Laptopy przekazane zostaną nieodpłatnie rodzicom (opiekunom prawnym) lub pełnoletnim uczniom na własność, przy czym rodzic (opiekun prawny) lub pełnoletni uczeń szkoły średniej będzie zobowiązany przyjąć odpowiedzialność materialną za jego utratę bądź uszkodzenie, które nie będzie objęte warunkami gwarancji. Gmina Międzyrzecz zastrzega także, iż będzie wymagała składania w terminie do 14.03.2025 oświadczeń (we wskazanych terminach), o użytkowaniu sprzętu (druk oświadczenia udostępniony przez Gminę).
Co zrobić, aby uzyskać wsparcie?
Aby ubiegać się o wsparcie należy w terminie do 23.08.2024 r. złożyć w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu (hol Ratusza – okienko podawcze) następujące dokumenty:
  • Oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego o przyznanie wsparcia lub pełnoletniego ucznia,
  • Zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
  • Zaświadczenie ze szkoły.
Dokumenty powinny znajdować się w kopercie, zszyte w sposób uniemożliwiający dekompletację. Na kopercie należy napisać „Cyfrowa Gmina – nabór otwarty”.
 
UWAGA
  1. O przyznaniu pomocy decyduje kolejność i poprawność złożonej dokumentacji.
  2. Za kompletny uznaje się prawidłowo wypełniony wniosek (oświadczenie), do którego wnioskodawca dołącza dokumenty potwierdzające spełnienie przesłanek, dzięki którym zasadnym jest otrzymanie wsparcia, zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz zaświadczenie ze szkoły.
  3. Gmina po wpływie do Urzędu 2 spełniających wskazane wymogi oświadczeń wraz z załącznikami zamknie nabór przed wyznaczonym powyżej terminem.
  4. Gmina nie przewiduje możliwości uzupełniania i poprawiania złożonej w Urzędzie dokumentacji.
  5. Wnioski złożone po terminie naboru bądź zawierające braki formalne będą pozostawione bez rozpatrzenia.
  6. W przypadku braku wpływu oświadczeń we wskazanym terminie, Gmina Międzyrzecz przekaże sprzęt komputerowy do wybranych szkół podstawowych dla których jest organem prowadzącym.
 
Dokumenty do pobrania:
  1. OŚWIADCZENIE DLA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO,
  2. OŚWIADCZENIE DLA PEŁNOLETNIEGO UCZNIA SZKOŁY ŚREDNIEJ
  3. Zaświadczenie ze szkoły.
  4. Zgoda RODO.
26-02-2024

Granty PPGR - drugi nabór oświadczeń o użytkowaniu laptopa/tabletu!

Ilustracja do informacji: Granty PPGR - drugi nabór oświadczeń o użytkowaniu laptopa/tabletu!
Przypominamy, iż osoby które uzyskały wsparcie w postaci sprzętu komputerowego w ramach programu Granty PPGR zobowiązane są do składania Oświadczeń o użytkowaniu sprzętu (laptop/tablet). Oświadczenie takie należy składać przez okres 2 lat, w terminach wskazanych przez Gminę. Kolejne, drugie już oświadczenie musi zostać złożone w terminie od 29.02 - 14.03.2024.
 
Oświadczenie można złożyć osobiście (wówczas składają państwo oryginał) w okienku podawczym przy ul. Rynek 1 (budynek Ratusza Miejskiego)
lub przesyłając pocztą na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
Istnieje także możliwość przesłania oświadczenia podpisanego podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny) i przesłania oświadczenia poprzez platformę ePUAP na nr skrzynki: /d2ko9px31c/skrytka lub na adres email.
W przypadku przesłania skanu oświadczenia należy pamiętać aby zachować oryginał do ewentualnej kontroli, która została opisana w załączniku do umowy „PROCEDURA MONITOROWANIA UTRZYMANIA EFEKTÓW PROJEKTU GRANTOWEGO „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR”.)
 
W razie pytań prosimy o kontakt: 95 742 69 84
 
Druk oświadczenia dostępny jest TUTAJ
 
Kolejne terminy przypadają na:
  • 02.09 - 16.09.2024 - termin złożenia trzeciego oświadczenia,
  • 28.02 - 14.03.2025 - termin złożenia czwartego (ostatniego) oświadczenia.
Przypominamy także, iż zgodnie z zapisami umowy Gmina Międzyrzecz ma możliwość żądania okazania sprzętu komputerowego do oględzin stanu technicznego i sprawdzenia jego przeznaczenia przez okres 2 lat od daty zakończenia projektu, w terminie wskazanym przez Burmistrza Międzyrzecza, a wnioskodawca/uczestnik ma obowiązek poddania się kontroli. 

Aby ułatwić Państwu odnalezienie numerów seryjnych laptopów zamieszczamy ponieżej zdjęcia z ich lokalizacją na kartonie i urządzeniu.
   
 
 
31-08-2023

Granty PPGR - Oświadczenia użytkowania sprzętu

Ilustracja do informacji: Granty PPGR - Oświadczenia użytkowania sprzętu
Przypominamy, iż osoby które uzyskały wsparcie w postaci sprzętu komputerowego w ramach programu Granty PPGR zobowiązane są w terminie od 31.08.2023 do 14.09.2023 do złożenia w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu Oświadczenia o użytkowaniu sprzętu.
 
Oświadczenie można także złożyć osobiście (wówczas składają państwo oryginał) w okienku podawczym przy ul. Rynek 1 (budynek Ratusza Miejskiego)
lub przesyłając pocztą na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
Istnieje także możliwość przesłania oświadczenia podpisanego podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny) i przesłania oświadczenia poprzez platformę ePUAP na nr skrzynki: /d2ko9px31c/skrytka lub na adres email.
W przypadku przesłania skanu oświadczenia należy pamiętać aby zachować oryginał do ewentualnej kontroli, która została opisana w załączniku do umowy „PROCEDURA MONITOROWANIA UTRZYMANIA EFEKTÓW PROJEKTU GRANTOWEGO „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR”.)
 
W razie pytań prosimy o kontakt: 95 742 69 84
 
Druk oświadczenia dostępny jest TUTAJ
29-03-2023

Granty PPGR - terminy składania Oświadczeń o użytkowaniu sprzętu

Ilustracja do informacji: Granty PPGR - terminy składania Oświadczeń o użytkowaniu sprzętu
Zgodnie z zasadami programu "Cyfrowa Gmina - Granty PPGR", a także w zgodzie z umową podpisaną między osobami które uzyskały sprzęt komputerowy, a Gminą Międzyrzecz użytkownicy są zobowiązani do składania oświadczeń o użytkowaniu urządzeń przez okres dwóch lat od terminu rozliczenia przez Gminę projektu. Informujemy, iż projekt został rozliczony w dniu 14 marca br. W związku z tym podajemy do informacji terminy, w których zobowiązani są Państwo do składania oświadczeń.
 
Oświadczenia składają Państwo w następujących terminach:
  • 31.08 - 14.09.2023;
  • 29.02 - 14.03.2024;
  • 02.09 - 16.09.2024;
  • 28.02 - 14.03.2025;
przesyłając podpisany skan oświadczenia (oryginał należy zachować na wypadek kontroli) na adres e-mail
Wzór Oświadczenia o użytkowaniu sprzętu publikujemy poniżej:
Oświadczenie można także złożyć osobiście (wówczas składają państwo oryginał) w okienku podawczym przy ul. Rynek 1 (budynek Ratusza Miejskiego)
lub przesyłając pocztą na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
Istnieje także możliwość przesłania oświadczenia podpisanego podpisem kwalifikowanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny) i przesłania oświadczenia poprzez platformę ePUAP na nr skrzynki: /d2ko9px31c/skrytka
 
W razie pytań prosimy o kontakt: 95 742 69 84