06-11-2015
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
tel. (95) 742 69 30 - 31
66-300 Międzyrzecz
tel. (95) 742 69 30 - 31
fax (95) 742 69 60
WYKAZ TELEFONÓW
Wydział/Referat/Biuro
|
Nr tel. (095)
|
Imię i nazwisko
|
---|---|---|
BURMISTRZ
|
742 69 30
742 69 31 |
Remigiusz Lorenz
|
Zastępca Burmistrza
|
Agnieszka Śnieg
|
|
Zastępca Burmistrza | Tomasz Markiewicz | |
Sekretarz
|
Anna Sawka
|
|
Sekretariat
|
Kamila Zambrzycka
Joanna Bilińska Joanna Kocemba
|
|
Biuro Rady
|
742 69 34
742 69 88
|
Elżbieta Błaszczak – kierownik
Sabina Miernik |
Biuro Prawne
|
742 69 54
|
Stanisław Flis
Marek Zaborowski |
Wydział Planowania Przestrzennego
|
742 69 65
742 69 66
|
Monika Tomaszewska – kierownik
Marcin Mokrzycki |
742 69 69
|
Ewa Hak
Filip Suchecki
Paweł Jurasik
|
|
Wydział Realizacji Inwestycji
|
742 69 58
|
Sylwester Suchowski – kierownik
Barbara Zaleśna
|
742 69 57
|
Bogumiła Czarniak
Mariola Banaszek
Angelika Grabarek
|
|
Urząd Stanu Cywilnego
|
742 69 39
|
Izabela Kępińska – kierownik
Magdalena Walkiewicz |
Wydział Organizacyjno-Administracyjny
|
742 69 35
|
Mariola Grajewska
Monika Wydrych |
742 69 40
|
Irena Kiersztan
|
|
742 69 55
|
Mirosław Matla
Marcin Rzepa |
|
Wydział Spraw Społecznych |
742 69 80
742 69 73 742 69 41
|
Łukasz Ruta - kierownik
Sylwia Najderek
Ewelina Błaszczyk Dariusz Brożek
|
Samodzielne Stanowisko ds. Przeciwdziałania
Patologiom Społecznym, Zdrowia i Opieki Społecznej |
742 69 68
|
Maciej Kubowicz
|
Wydział Spraw Obywatelskich
|
742 69 50
742 69 36 742 69 33 742 69 48 742 69 95 |
Mieczysław Witczak – kierownik
Barbara Sułkowska Anita Chrabańska Ewa Czop Dorota Czepirska |
Biuro Ochrony Informacji Niejawnych
i Bezpieczeństwa Publicznego |
742 69 49
|
Aleksander Zaćmiński – kierownik
Alicja Sulej |
Wydział Gospodarki Komunalnej
|
742 69 53
742 69 63 |
Anna Lubaczewska – kierownik
Bogusława Czerkawska
|
742 69 74
|
Dagmara Napierała
Andrzej Andrys |
|
742 69 67
|
Anna Kamińska
Bogdan Grajewski |
|
742 69 93
742 69 87 742 69 87 |
Wioletta Lachowicz
Marcelina Cieślak
Krystyna Jakubowska |
|
Skarbnik
|
742 69 59
|
Kamila Anioł-Szymańska
|
Wydział Finansowo-Budżetowy
|
742 69 37
742 69 72 |
Joanna Wiśniewska
Bożena Merdas Małgorzata Kieliszyczyk
|
742 69 71
|
Beata Adamczak
|
|
742 69 52
|
Mariola Śmigielska
Kamila Dzida
Sabina Kuik |
|
742 69 38
|
Agnieszka Barłóg
|
|
742 69 75
|
Małgorzata Szahun
Lidia Sakowicz |
|
Wydział Rozwoju Gospodarczego
|
742 69 84
742 69 83 742 69 82 |
Katarzyna Szadkowska – kierownik
Tomasz Dembowy Kornela Manyś |
Wydział Gospodarki Mieniem
|
742 69 42
742 69 46
742 69 46
742 69 61 742 69 47 742 69 85 |
Dorota Nowak – kierownik
Monika Rogala
Beata Kulisz
Małgorzata Czyż Agnieszka Kaplo
Natalia Pilarczyk Joanna Łukasiewicz Katarzyna Ejsmont
|
|
742 69 77
|
Anna Frycz-Bielińska
|
Audyt Wewnętrzny
|
742 69 43
|
Romuald Pelec
|
Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego
|
500 231 163
|
Justyna Lorkiewicz
Monika Kłodzińska |
Korespondencję drogą elektroniczną można przesyłać za pośrednictwem:
elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP ( www.epuap.gov.pl ):
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu (umożliwia przyjmowanie i obsługę (np. urzędowe poświadczenie odbioru) dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) lub na adres e-mail (w przypadku przesyłania korespondencji bezpośrednio na adres e-mail, nie ma możliwości otrzymania urzędowego poświadczenia obioru).
elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP ( www.epuap.gov.pl ):
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu (umożliwia przyjmowanie i obsługę (np. urzędowe poświadczenie odbioru) dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) lub na adres e-mail (w przypadku przesyłania korespondencji bezpośrednio na adres e-mail, nie ma możliwości otrzymania urzędowego poświadczenia obioru).
31-03-2020
Informacje o dostępności architektonicznej
Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 oraz ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
tel. 95 742 69 31
Parter budynku Urzędu przy ul. Rynek 1 dostępny jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Wejście znajduje się od strony ul. Rynek: znajduje się tam podjazd pod drzwi, w celu przywołania urzędnika można skorzystać z dzwonka zainstalowanego przy drzwiach z prawej strony.
Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze budynku Ratusza, ul. Rynek 1 w każdej sprawie.
Dla klientów głuchoniemych istnieje możliwość skorzystania z zdalnego tłumacza języka migowego.
Na placu wokół Ratusza dostępne jest miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
31-03-2020
Świadczenie zdalnego tłumacza języka migowego jest BEZPŁATNE i przeznaczone dla osób uprawnionych będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Przejdź na stornę Tłumacza Języka Migowego – klikając w słowo tutaj
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego oraz internetowy adres strony Rzecznika Praw Obywatelskich
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego
W kontakcie z urzędem osoba uprawniona (głucha lub głuchoniewidoma) ma prawo do pośrednictwa osoby przybranej lub tłumacza języka migowego.
Świadczenie zdalnego tłumacza języka migowego jest BEZPŁATNE i przeznaczone dla osób uprawnionych będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Przejdź na stornę Tłumacza Języka Migowego – klikając w słowo tutaj
Internetowy adres strony Rzecznika Praw Obywatelskich
Link do strony Rzecznika Praw Obywatelskich: https://www.rpo.gov.pl/