Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

Narzędzia i usługi



Najbliższe wydarzenia

16-08-2019

Burmistrz Międzyrzecza informuje o przystąpieniu do opracowania projektu uchwały budżetowej na rok 2020.

Ilustracja do informacji: Burmistrz Międzyrzecza informuje o przystąpieniu do opracowania projektu uchwały budżetowej na rok 2020.
Burmistrz miasta Międzyrzecz, Remigiusz Lorenz, informuje o przystąpieniu do opracowania projektu uchwały budżetowej na rok 2020.
 
Burmistrz zachęca również do czynnego udziału w pracach nad uchwałą. Wnioski do projektu uchwały budżetowej składać można w Sekretariacie Urzędu Miejskiego do dnia 15 września 2019 r.
 
Więcej szczegółów poniżej.
 
27-06-2019

W Międzyrzeczu odbędzie się gala „Lubuskiego Samarytanina”

Ilustracja do informacji: W Międzyrzeczu odbędzie się gala „Lubuskiego Samarytanina”
Podczas gali uhonorowani zostaną mieszkańcy diecezji zielonogórsko-gorzowskiej, a także stowarzyszenia i instytucje, które niosą pomoc chorym osobom. Wybierze ich kapituła kierowana przez diecezjalnego duszpasterza służby zdrowia i chorych ks. Tomasza Duszczaka, który w czwartek przyjechał do Międzyrzecza i rozmawiał o szczegółach gali z burmistrzem Remigiuszem Lorenzem i sekretarzem Urzędu Miejskiego Anną Sawką.
 
- Gala odbędzie się w lutym przyszłego roku w gościnnych progach Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury – zapowiada burmistrz Remigiusz Lorenz.
 
Organizatorem gali Lubuski Samarytanin jest Diecezjalne Duszpasterstwo Chorych i Służby Zdrowia. Patronat nad prestiżową imprezą objął biskup diecezjalny ks. bp Tadeusz Lityński, który wręczy laureatom statuetki.
 
Nominacje przyjmowane będą do końca br. Nagrody przyznane zostaną w trzech kategoriach: 1. Instytucje, placówki i stowarzyszenia 2. Pracownicy służby zdrowia 3. Wolontariat
 
Szczegóły na stronie dsz.zgora.pl 
 
- Chcemy uhonorować osoby i instytucje, które pomagają chorym oraz powinny być wzorem dla innych – mówi ks. Tomasz Duszczak.
06-11-2015

Burmistrz

 
 
Burmistrz Międzyrzecza Remigiusz Lorenz
 
Urodzony 11.05.1975 roku w Międzyrzeczu. Mąż Agnieszki i ojciec dwójki chłopców Antka i Franka. Przez cały okres swojego życia związany z Międzyrzeczem. Po ukończeniu szkoły średniej podjął studia na Politechnice Zielonogórskiej, które w 1999 roku ukończył na kierunku „Budownictwo Ogólne”. W 2001 roku na Uniwersytecie Zielonogórskim skończył specjalizację „Renowacja Budynków i Modernizacja Obszarów Zabudowanych” po czym podjął pracę w międzyrzeckiej firmie budowlanej „BUD-POL”. W latach 2003-2006 pracował w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. Od grudnia 2006 roku do grudnia 2014 roku pełnił funkcję Wicestarosty Międzyrzeckiego. Audiofil. W jego kolekcji muzycznej dominuje muzyka elektroniczna i alernatywny pop, w tym Depeche Mode. Preferuje turystykę górską i rzeczną.
 
Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków
w każdy poniedziałek w godz. 14:45-16:45.
 
 
Zastępca Burmistrza Międzyrzecza Agnieszka Śnieg
 
Agnieszka Śnieg urodzona w 1975 roku w Międzyrzeczu i do chwili obecnej mieszkanka Ziemi Międzyrzeckiej. Ukończyła studia doktoranckie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na wydziale nauk ekonomicznych. Magister w dziedzinie zarządzania potencjałem społecznym. Zawodowo przez wiele lat związana z Powiatowym Urzędem Pracy w Międzyrzeczu. W karierze samorządowca pełniła także funkcję zastępcy wójta gminy Przytoczna. Prywatnie mama Alicji, lubi aktywny wypoczynek, dobrą książkę i polskie komedie. 
 
 
 
Zastępca Burmistrza Tomasz Markiewicz
 
Tomasz Markiewicz urodzony 21.10.1973 roku, mieszkaniec Międzyrzecza. Wykształcenie wyższe magisterskie. Absolwent Wyższej Szkoły Administracji Publicznej w Szczecinie na kierunku administracji oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu w zakresie prawa i administracji publicznej. Wieloletni pracownik Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu a następnie Izby Skarbowej w Zielonej Górze i Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze. Prywatnie tata Poli i Igi. Interesuje się sportem i nowinkami technologicznymi.
 
 
Sekretarz gminy Międzyrzecz Anna Sawka
 
Anna Sawka, urodzona w 1984 roku, międzyrzeczanka. Ukończyła Uniwersytet Szczeciński z tytułem magistra filologii polskiej, specjalizacja: wiedza o kulturze. Wieloletni pracownik Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu oraz kierownik referatu spraw społecznych w Urzędzie Miejskim w Skwierzynie. Wzbogacając swoją wiedzę samorządową odbyła staż specjalistyczno-zawodowy w Regionalnym Biurze Województwa Lubuskiego w Brukseli. Mama córki Hani, pasjonatka wielokulturowości cywilizacji oraz sztuki współczesnej.
 
 
Skarbnik gminy Międzyrzecz Kamila Anioł-Szymańska 
 
Kamila Anioł-Szymańska, urodzona w 1973 roku, mieszkanka Międzyrzecza. Wykształcenie wyższe magisterskie. Absolwentka wydziału ekonomii na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytecie Ekonomicznym). Ukończyła studia podyplomowe w zakresie rachunkowości i finansów na wydziale ekonomicznym Uniwersytetu Szczecińskiego. W samorządzie gminnym pełni funkcję skarbnika gminy od 01.05.2000 r. Szczęśliwa mężatka, mama Julii.