Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

07-04-2023

Życzenia Świąteczne dla Mieszkańców

Ilustracja do informacji: Życzenia Świąteczne dla Mieszkańców
Życzenia Wielkanocne od Przewodniczącej Rady Miejskiej Katarzyny Budych i burmistrza Remigiusza Lorenza.
 
 
 
Zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie przyjaciół i rodziny, mokrego Dyngusa, bogatego Zająca oraz refleksji związanych z tym pełnym zadumy, ale też jakże radosnym czasem Zmartwychwstania Pańskiego życzą Mieszkańcom:
Przewodnicząca Rady Miejskiej Burmistrz Międzyrzecza
Katarzyna Budych Remigiusz Lorenz
07-04-2023

Życzenia z okazji Dnia Pracownika Służby Zdrowia

Ilustracja do informacji: Życzenia z okazji Dnia Pracownika Służby Zdrowia
Życzenia od burmistrza Remigiusza Lorenza dla Pracowników Służby Zdrowia
 
 
 
 
Z okazji Dnia Pracownika Służby Zdrowia lekarzom, pielęgniarkom, ratownikom i przedstawicielom innych zawodów medycznych dziękuję za Wasze wielkie serca i zaangażowanie w ratowanie naszego życia i zdrowia oraz życzę wszystkiego najlepszego
w życiu osobistym, jak również dalszego entuzjazmu, sukcesów i satysfakcji z pracy zawodowej
Burmistrz Międzyrzecza Remigiusz Lorenz
06-04-2023

Uwaga przetarg!

Ilustracja do informacji: Uwaga przetarg!
Wyciąg z ogłoszenia o drugim przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Długiej, obręb 0001 Międzyrzecz, złożonej z działek nr 675/115 i 675/125 o łącznej pow. 0,5415 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00041507/3, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu. W zapisach mpzp działka znajduje się w strefie MW2 – tereny zabudowy wielorodzinnej.
 
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 1.083.000,00 zł, w tym:
Cena gruntu netto: 880.487,80 zł, podatek VAT (23%) 202.512,20 zł
Wysokość wadium: 110.000,00 zł
 
Przetarg odbędzie się w dniu 14 czerwca 2023 r. o godz. 11:00 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza parter).
 
Wadium w podanej wysokości należy wpłacić na konto Gminy nr 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 w BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. do dnia 07 czerwca 2023 r.liczy się data wpływu na rachunek bankowy (w tytule proszę podać nr działki, dowody i daty wpłaty sprawdzane będą przed rozpoczęciem przetargu).
 
Ogłoszenie o drugim przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż ww. nieruchomości, wywieszone zostało w dniu 06 kwietnia 2023 r. na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w budynku Ratusza (ul. Rynek 1 w Międzyrzeczu) oraz zamieszczono je na stronie internetowej Gminy Międzyrzecz: www.bip.miedzyrzecz.pl. Dodatkowe informacje na temat przetargu można uzyskać w Wydziale Gospodarki Mieniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu , tel. 95 742 6947 w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek: 9:00 – 17:00, wtorek – piątek od 7:00 – 15:00.
06-04-2023

Centralny Rejestr Wyborców

Ilustracja do informacji: Centralny Rejestr Wyborców
W dniu 31 marca 2023 r. weszła w życie ustawa z dnia 26 stycznia 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks wyborczy oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 497), która wprowadza m.in. Centralny Rejestr Wyborców, dalej CRW.
 
 
Uruchomienie CRW planowane jest przed zarządzeniem wyborów do Sejmu i Senatu przez Prezydenta Rzeczypospolitej i będzie się składać z kilku etapów oraz poprzedzonymi je komunikatami wydawanymi przez Prezesa Rady Ministrów.
 
06-04-2023

Oferta organizacji pozarządowej

Ilustracja do informacji: Oferta organizacji pozarządowej
Burmistrz Międzyrzecza informuje, że do tutejszego Urzędu wpłynęła oferta Zgromadzenia Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi w Międzyrzeczu, na realizację zadania publicznego w zakresie działalności na rzecz dzieci i młodzieży, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży  pn. „Wyjazd integracyjny Scholi i ministrantów”.
 
Na podstawie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (j.t. Dz.U. 2023 poz. 571) na podstawie oferty realizacji zadania publicznego, złożonej przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego uznając celowość realizacji tego zadania, może zlecić realizację zadania publicznego o charakterze lokalnym lub regionalnym z pominięciem otwartego konkursu ofert.
 
Zgodnie z art. 19a ust. 4 każdy, w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty. Wszelkie uwagi dot. oferty prosimy zgłaszać do tutejszego Urzędu: tel. 95 742 69 80 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail.
 
 
 
06-04-2023

Zarządzenie burmistrza Międzyrzecza Remigiusza Lorenza

Ilustracja do informacji: Zarządzenie burmistrza Międzyrzecza Remigiusza Lorenza
Zarządzenie nr Z-30/2023 burmistrza Międzyrzecza z dnia 6 kwietnia 2023 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizacje programu polityki zdrowotnej pn.: „Program profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) w 2023 roku w Gminie Międzyrzecz”.
 
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 48b ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 2561 z późn. zm.1) ) oraz Uchwały Nr LXV/640/23 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z 28 marca 2023 r. w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pn.: „Program profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) w 2023 roku w Gminie Międzyrzecz”
 
06-04-2023

Ogłoszenie o przetargu

Ilustracja do informacji: Ogłoszenie o przetargu
Wyciąg z ogłoszenia o pierwszym przetargu ustnym ograniczonym do podmiotów sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw na sprzedaż nieruchomości gruntowej oznaczonej ewidencyjnie nr 24/3, obręb 0002 Międzyrzecz o pow. 2,7495 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00053093/4, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu. W zapisach mpzp działka znajduje się w strefie P2 – z przeznaczeniem pod zakłady produkcyjne, rzemieślnicze, bazy transportowe, bazy budowlane, składy i magazyny.
 
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 2.200.000,00 zł, w tym:
Cena gruntu netto: 1.788.617,89 zł, podatek VAT (23%) 411.382,11 zł
Wysokość wadium: 220.000,00 zł
 
Przetarg odbędzie się w dniu 13 czerwca 2023 r. o godz. 11:00 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza parter).
Do dnia 07 czerwca 2023 r. do godz. 15:00 należy złożyć na piśmie w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu zgłoszenie uczestnictwa w przetargu oraz wpłacić wadium w podanej wysokości na konto Gminy nr 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 w BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A.– liczy się data wpływu na rachunek bankowy (w tytule proszę podać nr działki, dowody i daty wpłaty sprawdzane będą przed rozpoczęciem przetargu).
 
Ogłoszenie o pierwszym przetargu ustnym ograniczonym na sprzedaż ww. nieruchomości, wywieszone zostało w dniu 06 kwietnia 2023 r. na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w budynku Ratusza (ul. Rynek 1 w Międzyrzeczu) oraz zamieszczono je na stronie internetowej Gminy Międzyrzecz: www.bip.miedzyrzecz.pl. Dodatkowe informacje na temat przetargu można uzyskać w Wydziale Gospodarki Mieniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu , tel. 95 742 6947 w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek: 9:00 – 17:00, wtorek – piątek od 7:00 – 15:00.
05-04-2023

Podziękowania i dyplom za wsparcie

Ilustracja do informacji: Podziękowania i dyplom za wsparcie
Spotkanie uczniów i dyrektora Centrum Kształcenia Ustawicznego i Zawodowego Artura Dudy z samorządowcami i przedsiębiorcami odbył się we wtorek, 4 kwietnia, w auli Technikum nr 2, które mieszkańcy nazywają potocznie Budowlanką.
 
Tegoroczni maturzyści wraz z dyrektorem podziękowali gościom za wspieranie szkoły i pomoc w organizacji zabawy studniówkowej. Ugościli ich pysznymi wypiekami, a miłą niespodzianką były okolicznościowe dyplomy z podziekowaniami, które wręczyli burmistrzowi Remigiuszowi Lorenzowi, staroście Agnieszce Olender, właścicielowi miejscowej firmy instalacyjno-budowlanej Tomaszowi Niewiadomskiemu, prezesowi Międzyrzeckiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Bogusławowi Czopowi, nauczycielowi Konradowi Obstowi i Małgorzacie |Obst-Gralewskie z Rady Rodziców.

- Szkoły i ich uczniowie zawsze mogą liczyć na moje wsparcie – zapewniał R. Lorenz, który prywatnie jest absolwentem budowlanki. 
05-04-2023

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Ilustracja do informacji: Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Urząd Miejski w Międzyrzeczu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 
  1. Określenie stanowiska urzędniczego:
 
  1. nazwa stanowiska: podinspektor ds. planowania przestrzennego
    i budownictwa
    w Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego
    w Międzyrzeczu,
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat.
 
  1. Wymagania związane z wykonywaniem pracy na stanowisku:
 
  1. wymagania niezbędne:
    1. wymagania kwalifikacyjne:
*wykształcenie wyższe,
* wykształcenie średnie i co najmniej – 3 letni staż pracy;
(Mile widziane osoby z wykształceniem kierunkowym: planowanie
i zagospodarowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna, rewitalizacja, budownictwo, architektura, nieruchomości i pokrewne, jak również osoby
w trakcie studiów zaocznych i wieczorowych studiujący ww. kierunki);
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
 
  1. wymagania dodatkowe:
    1. znajomość aktów prawnych:
  • ustawa o samorządzie gminnym,
  • ustawa o pracownikach samorządowych,
  • ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • ustawa kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o gospodarce nieruchomościami,
  • ustawa o ochronie środowiska,
  • ustawa o ochronie przyrody,
  • ustawa Prawo budowlane;
    1. wiedza z dziedziny planowania przestrzennego, podziałów nieruchomości;
    2. znajomość zasad funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego;
    3. umiejętność biegłej obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych;
    4. zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność
      w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy zespołowej;
    5. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność
      i staranność, terminowość;
    6. umiejętność pracy pod presją czasu.
 
  1. Zakres zadań (czynności) wykonywanych na stanowisku podinspektora:
 
  1. Prowadzenie postępowań związanych z podziałem nieruchomości.
  2. Prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  3. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  4. Przygotowywanie zaświadczeń o zgodności z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego.
  5. Przygotowywanie zaświadczeń związanych z ochroną zabytków.
 
  1. Warunki pracy na danym stanowisku pracy:
 
Stanowisko pracy znajduje się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym
w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy Rynek 1.
Pomieszczenie pracy znajduje się na II piętrze, wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Podstawowym narzędziem pracy będzie komputer wraz
z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo szkieletowego oraz narządu wzroku.
Okresowe przebywanie na otwartej przestrzeni w różnych warunkach atmosferycznych.
 
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w marcu 2023 r. wyniósł 9,11 %
 
  1. Wymagane dokumenty:
 
  1. list motywacyjny;
  2. curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
  3. klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
    http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu);
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie;
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności;
  7. oświadczenia o:
  • stanie zdrowia,
  • niekaralności,
  • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • korzystaniu z pełni praw publicznych;
    1. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
 
 
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
 
Wszystkie dokumenty przedkładane przez kandydata w naborze muszą być sporządzone
w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
 
 
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
 
w zamkniętych kopertach z dopiskiem podinspektor WPP w terminie do 28 kwietnia
2023 r.
do godziny 1400 (liczy się data wpływu do Urzędu).
 
 
Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz
o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.
 
 
 
Międzyrzecz, dnia 04.04.2023 r.
04-04-2023

Ogłoszenie o naborze wniosków w ramach Programu Priorytetowego "Ciepłe Mieszkanie" dla beneficjenta końcowego z terenu gminy Międzyrzecz

Ilustracja do informacji: Ogłoszenie o naborze wniosków w ramach Programu Priorytetowego "Ciepłe Mieszkanie" dla beneficjenta końcowego z terenu gminy Międzyrzecz
Burmistrz Międzyrzecza ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie do wymiany tzw. "kopciuchów" w lokalach mieszkalnych w budynkach wielorodzinnych w ramach Programu Priorytetowego Ciepłe Mieszkanie. Zasady naboru określa dokumentacja, którą publikujemy poniżej.
 
Dokumenty do pobrania:
Zwracamy uwagę, iż koszt dokumentacji projektowej dotyczącej wymiany stolarki okiennej lub/i drzwiowej stanowią koszt niekwalifikowalny.