Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

29-01-2021

Ogłoszenia o drugich przetargach nieograniczonych

Ilustracja do informacji: Ogłoszenia o drugich przetargach nieograniczonych
Wyciąg z ogłoszenia o  drugich przetargach nieograniczonych na sprzedaż trzech lokali mieszkalnych.
 
 
1. Lokalu mieszkalnego nr 2 o pow. 66,45 m² położonego przy ul. Młyńskiej 5 w obrębie 0002 Międzyrzecz wraz ze sprzedażą ułamkowej części gruntu w udziale 23/100 części działki oznaczonej ewid. nr  392/1 o pow. 0,0164 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00022842/4, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
 
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 94.000,00 zł, w tym:
cena gruntu: 6.919,08 zł,
Wysokość wadium: 9.400,00 zł
 
Przetargu odbędzie się 04 marca 2021 r. o godz. 10:00 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza parter).
 
2. Lokalu mieszkalnego nr 3 o pow. 45,85 m² położonego przy ul. Młyńskiej 5 w obrębie 0002 Międzyrzecz wraz ze sprzedażą ułamkowej części gruntu w udziale 16/100 części działki oznaczonej ewid. nr  392/1 o pow. 0,0164 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00022842/4, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
 
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 83.000,00 zł, w tym:
cena gruntu: 2.312,29 zł,
Wysokość wadium: 8.300,00 zł
 
Przetarg odbędzie się 04 marca 2021 r. o godz. 10:45 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza parter).
 
3. Lokalu mieszkalnego nr 6 o pow. 31,54 m², położonego przy ul. Młyńskiej 5 w obrębie 0002 Międzyrzecz wraz ze sprzedażą ułamkowej części gruntu w udziale 12/100 części działki oznaczonej ewid. nr  392/1 o pow. 0,0164 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00022842/4, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
 
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 53.000,00 zł, w tym:
cena gruntu: 1.584,95 zł,
Wysokość wadium: 5.300,00 zł
 
Przetarg odbędzie się 04 marca 2021 r. o godz. 11:30 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza parter).
 
Wadium w podanej wysokości osobno na każdy lokal objęty niniejszym ogłoszeniem należy wpłacić na konto Gminy nr 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 w  BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. do dnia 01 marca 2021 r.liczy się data wpływu na rachunek bankowy (dowody i daty wpłaty sprawdzane będą przed rozpoczęciem przetargu).
Dodatkowe informacje na temat przetargu można uzyskać w Wydziale Gospodarki Mieniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7, pokój nr 204, tel. 95 742 6947 w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek: 9:00 – 17:00, wtorek – piątek od 7:00 – 15:00.
29-01-2021

Zarządzenie burmistrza

Ilustracja do informacji: Zarządzenie burmistrza
Zarządzenie Nr 12/2021 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie określenia Regulaminu postępowania Komisji Konkursowej w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych Gminy Międzyrzecz w 2021 roku.
 
Na podstawie § 30 ust. 1 i 2 Statutu Gminy Międzyrzecz (DZ. URZ. WOJ. LUB z 2013 r. poz. 2234) oraz § 14-16 uchwały Nr XXVI/230/20 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia
27 października 2020 r. w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2021 zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
  1. Wprowadza się Regulamin dotyczący zasad działania Komisji Konkursowej w trakcie otwartego konkursu ofert, mającego na celu wyłonienie podmiotów, które złożyły najkorzystniejsze oferty na realizację zadań gminy o charakterze pożytku publicznego.
  2. Skład Komisji Konkursowej wyłaniany jest na podstawie odrębnego zarządzenia.
 
§ 2.
  1. Komisja pracuje w oparciu o przepisy ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn.zm.) oraz uchwały Nr XXVI/230/20 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 27 października 2020 r.
    w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy
    o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2021
  2. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący Komisji, a w przypadku jego nieobecności wyznaczony przez Burmistrza Międzyrzecza Członek Komisji.
  3. Na pierwszym posiedzeniu Komisja wybiera ze swego grona Sekretarza.
  4. Komisja obraduje na posiedzeniach zamkniętych, bez udziału Oferentów. Termin
    i miejsce posiedzenia Komisji wskazuje Przewodniczący.
  5. Komisja podejmuje decyzje w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów,
    w obecności co najmniej połowy pełnego składu. W przypadku równej liczby głosów decyduje głos Przewodniczącego Komisji.
  6. Udział w pracach Komisji jest nieodpłatny.
  7. Komisja dokonuje otwarcia ofert w terminie wyznaczonym przez Przewodniczącego Komisji, w obecności co najmniej połowy składu powołanej Komisji.
  8. Komisja sprawdza czy oferty spełniają wymogi określone w ogłoszeniu w załączniku nr 1 do Zarządzenia Nr 6/2021 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 25 stycznia 2021 roku.
  9. Po dokonaniu oceny formalnej Członkowie Komisji dokonują oceny merytorycznej, według kryteriów określonych w ustawie i ogłoszeniu:
  1. ocena możliwości realizacji zadania przez podmiot składający ofertę (0-10 pkt),
  2. ocena rodzaju i celowości przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym wielkość i celowość wnioskowanej dotacji (0-10 pkt),
  3. ocena proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których Oferent będzie realizować zadanie publiczne (0-10 pkt),
  4. w przypadku oferty o wsparcie zadania, planowany przez Oferenta, udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego (0-10 pkt),
  5. ocena planowanego przez Oferenta wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków (0-10 pkt),
  6. analiza i ocena realizacji zleconych zadań publicznych w przypadku  Oferentów, którzy w latach poprzednich realizowali zlecone zadania publiczne, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków
    (0-10 pkt).
  7. posiadane przez oferenta doświadczenia w realizacji zadań podobnego rodzaju
    (0-10 pkt).
  1. Z przebiegu obrad Komisji sporządza się protokół, który podpisuje Przewodniczący
    i Członkowie Komisji.
  2. Komisja opracowuje opinie wobec wszystkich ofert i przedstawia je Burmistrzowi Międzyrzecza w formie Zbiorczej Karty Oceny Merytorycznej Ofert wraz z propozycją wysokości dotacji.
  3. Rozstrzygnięcie Komisji nie jest dla Burmistrza Międzyrzecza wiążące.
  4. Ostateczną decyzję o wyborze najkorzystniejszych ofert wraz z decyzją o wysokości kwoty przyznanej dotacji podejmuje Burmistrz Międzyrzecza.
  5. Dopuszcza się możliwość przyznania dotacji w kwocie innej niż wnioskowana, co będzie skutkowało koniecznością korekty kosztorysu przed zawarciem umowy.
  6. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  7. W pracach Komisji mogą uczestniczyć także, z głosem doradczym, osoby posiadające specjalistyczną wiedzę w dziedzinie obejmującej zakres zadań publicznych, których konkurs dotyczy.
 
§ 3.
Do obowiązków Członków Komisji należy w szczególności:
  1. Rzetelne i obiektywne wykonanie powierzonych czynności kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą.
  2. Uczestniczenie w posiedzeniach Komisji.
  3. Nieujawnianie żadnych informacji i wiadomości związanych z pracami Komisji.
                                                                                                       
§ 4.
  1. Do członków Komisji Konkursowej biorących udział w opiniowaniu ofert stosuje się przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 256 ) dotyczące wyłączenia pracownika.
  2. Każdy Członek Komisji podpisuje Oświadczenie Członka Komisji Konkursowej. Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 1 do niniejszego regulaminu.
  3. Każdy Członek Komisji zobowiązuje się, że w przypadku stwierdzenia istnienia powiązań, o których mowa w ust. 1 i 2, zgłasza ten fakt na posiedzeniu Komisji i zostaje wyłączony z oceny oferty podmiotu, z którym powiązanie występuje.
 
§ 5.
  1. Każdą czynność Komisji Konkursowej wpisuje się do protokołu z posiedzenia, zawierającego w szczególności:
  1. datę konkursu,
  2. skład Komisji Konkursowej,
  3. nazwy podmiotów oraz nazwy zadań, na które zostały złożone oferty w konkursie,
  4. ostateczny wynik oceny ofert spełniających wymogi formalne konkursu wraz
    z propozycjami dotacji,
  5. wykaz ofert, które nie spełniły wymogów formalnych,
  6. podpisy Członków Komisji.
2. Wzór protokołu stanowi zał. Nr 2 do niniejszego regulaminu.
 
§ 6.
  1. Niezwłocznie po zatwierdzeniu wyboru ofert przez Burmistrza Międzyrzecza wyniki otwartego konkursu ofert ogłaszane są w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Gminy Międzyrzecz oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim
    w Międzyrzeczu 
  2. Ogłoszenie, o którym mowa w ust. 1 zawiera w szczególności:
  1. nazwę Oferenta lub Oferentów,
  2. nazwę zadania publicznego,
  3. wysokość przyznanych środków publicznych.
 
§ 7.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
 
§ 8.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bipmiedzyrzecz.pl, na stronie internetowej Gminy Międzyrzecz www.miedzyrzecz.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu.
 
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 12/2021
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia  28 stycznia  2021 r.
 
 
OŚWIADCZENIE CZŁONKA KOMISJI KONKURSOWEJ
 
Oświadczam, że nie jestem oferentem, nie pozostaję w związku małżeńskim albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, oraz że nie jestem związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z oferentem, jego zastępcą prawnym lub członkiem władz prawnych, ubiegających się o realizację zadania publicznego w otwartym konkursie ofert w zakresie:
………………………………………………………………………………...…………………
 
Nie pozostaję również z oferentem w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności.
 
Wyrażam zgodę na pracę w Komisji Konkursowej powołanej na potrzeby rozstrzygnięcia ww. konkursu.
 
Oceny ofert zgłoszonych do konkursu dokonam rzetelnie i obiektywnie kierując się wyłącznie przepisami prawa i posiadaną wiedzą.
 
W sytuacji, gdy w trakcie pracy w Komisji Konkursowej, pojawią się przesłanki co do moich powiązań z podmiotem, którego oceniana oferta dotyczy, zgłoszę ten fakt Przewodniczącemu Komisji Konkursowej przed rozpoczęciem procesu oceny i zrezygnuję z oceny oferty podmiotu, z którym powiązanie występuje.
 
Zobowiązuję się utrzymywać w tajemnicy i poufności wszelkie informacje i dokumenty, które zostały mi ujawnione, przygotowane przeze mnie w trakcie procedury oceny ofert lub wynikające z procesu oceny.
 
 
 
 
Imię i nazwisko:     ...............................................
Podpis:                  ................................................
Międzyrzecz, dnia ...............................................
 
Załącznik Nr 2
do Zarządzenia Nr 12/2021
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia  28 stycznia 2021 r.
 
PROTOKÓŁ
z posiedzenia Komisji Konkursowej
 
z dnia .............................
 
dot. rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Gminy Międzyrzecz w 2021 roku.
 
Konkurs został ogłoszony przez Burmistrza Międzyrzecza dnia ...........................................
 
Komisja Konkursowa została powołana Zarządzeniem Nr … ./2021 Burmistrza Międzyrzecza z dnia ……………………….. 2021 r. i działała w składzie:
  1. ……………………………………………..
  2. ……………………………………………..
  3. ……………………………………………..
  4. ……………………………………………..
 
Lista osób uczestniczących w pracach Komisji Konkursowej (z głosem doradczym):*
  1. ……………………………………………..
  2. ……………………………………………..
  3. ……………………………………………..
  4. ……………………………………………..
 
Do dnia …………………………… r. do Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu wpłynęło ………….. ofert od następujących oferentów:
  1. ……………………………………………..
  2. ……………………………………………..
  3. ……………………………………………..
  4. ……………………………………………..
 
Komisja konkursowa dokonała otwarcia ofert w dniu ……………………… r. oraz oceny ofert pod względem formalnym oraz merytorycznym.
 
Po przeprowadzeniu analizy zgłoszonych ofert każdy członek Komisji złożył pisemne oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do Regulaminu postępowania Komisji Konkursowej w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych Gminy Międzyrzecz w 2021 roku.
 
Stwierdzono błędy formalne oraz/lub merytoryczne w ofertach nw. oferentów*:
  1. ……………………………………………..
  2. ……………………………………………..
  3. ……………………………………………..
  4. ……………………………………………..
 
Pismem z dnia ……………………….. 2021 r.  wezwano oferentów do skorygowania błędnie wypełnionych ofert lub uzupełnienia braków, do których oferenci powinni się ustosunkować w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania wezwań. Treść wezwań stanowi załącznik do protokołu. W wyznaczonym terminie wpłynęły wyjaśnienia od następujących oferentów:
  1. ……………………………………………..
  2. ……………………………………………..
  3. ……………………………………………..
  4. ……………………………………………..
 
Ostateczny wynik oceny ofert spełniających wymogi formalne konkursu wraz z propozycjami dotacji przedstawiony jest w załączniku nr 1 do protokołu.
 
Wykaz ofert, które nie spełniły wymogów formalnych stanowi załącznik nr 2 do protokołu*.
 
Uwagi dot. rozstrzygnięcia/wnioski komisji*:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
 
Międzyrzecz, dnia ……………
 
Podpisy członków Komisji Konkursowej:
  1. ……………………………………………..
  2. ……………………………………………..
  3. ……………………………………………..
  4. ……………………………………………..
 
Osoba sporządzająca protokół: ………………………………………
 
*- niepotrzebne skreślić
 
 
 
 
 
ZATWIERDZAM  PRZEDSTAWIONE  PROPOZYCJE:
………………….………...…………………………………
data i podpis kierownika jednostki lub osoby upoważnionej
 
29-01-2021

Ogłoszenie o drugim przetargu nieograniczonym

Ilustracja do informacji: Ogłoszenie o drugim przetargu nieograniczonym
Ogłoszenie o drugim przetargu nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej przy ul. Ogrodowa 3 w obrębie 0002 Międzyrzecz, oznaczonej jako działka o nr ewid. 363/17 o pow. 0,0094 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00020125/8, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.


Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 65.000,00 zł, w tym:
cena gruntu: 8.204,92 zł,
Wysokość wadium: 6.500,00 zł

Przetarg odbędzie się w dniu 03 marca 2021 r. o godz. 10:00 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu ul. Rynek 1 (budynek Ratusza, parter).

Wadium w podanej wysokości osobno na każdą z działek objętych niniejszym ogłoszeniem należy wpłacić na konto Gminy nr 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 w  BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. do dnia 26 lutego 2021 r.liczy się data wpływu na rachunek bankowy (dowody i daty wpłaty sprawdzane będą przed rozpoczęciem przetargu).
Dodatkowe informacje na temat przetargu można uzyskać w Wydziale Gospodarki Mieniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7, pokój nr 204, tel. 95 742 6947 w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek: 9:00 – 17:00, wtorek – piątek od 7:00 – 15:00.
27-01-2021

Przypomnienie! Trwa nabór do drugiej grupy w Klubie Dziecięcym w Międzyrzeczu

Ilustracja do informacji: Przypomnienie! Trwa nabór do drugiej grupy w Klubie Dziecięcym w Międzyrzeczu
Przypominamy, że do poniedziałku 1 lutego trwa nabór do drugiej grupy w Zespole Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu. Szczegółowe informacje na ten temat wraz z dokumentami znajdują się, jako pierwsza informacja, w zakładce Kultura/Edukacja w kategorii Szkolnictwo. Dla ułatwienia mogą Państwo użyć tego LINKU
27-01-2021

Ostrzeżenie przez marznącymi opadami deszczu ze śniegiem

Ilustracja do informacji: Ostrzeżenie przez marznącymi opadami deszczu ze śniegiem
Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego ostrzega przed marznącymi opadami deszczu ze śniegiem i śliskimi drogami od godziny 2.00 w nocy do 7.00 rano w czwartek, 28 stycznia.
 
 
Ostrzeżenie dotyczy wszystkich powiatów woj. lubuskiego.
27-01-2021

Rekrutacja do Szkoły Liderów

Ilustracja do informacji: Rekrutacja do Szkoły Liderów
Szkoła Liderów to propozycja dla osób zaangażowanych społecznie, chcących zdobywać wiedzę i rozwijać umiejętności. Program składa się z 6 weekendowych szkoleń w Warszawie, w trakcie których uczestnicy wezmą udziałw wykładach, warsztatach oraz spotkaniach mentoringowych.
 
Co oferujemy?
 
Tematyka zajęć obejmuje m.in.: prawo administracyjne, dostęp do informacji
publicznej, społeczną kontrolę władzy publicznej, wystąpienia publiczne,
leadership, przeciwdziałanie przyczynom przestępczości. Zajęcia prowadzone
są w formie wykładów i warsztatów.
 
Oprócz weekendowych zjazdów uczestnicy wybierają mentorów, którzy
towarzyszą im przez cały czas trwania szkolenia. W trakcie zajęć
mentoringowych kursanci Szkoły Liderów doskonalą praktyczne umiejętności
sporządzania wniosków, petycji i innych pism niezbędnych w prowadzeniu
działalności strażniczej.
 
Małe grupy zajęciowe zapewniają zindywidualizowane podejście do każdego
kursanta. Dodatkowo, uczestnicy mogą spróbować sił w organizowanych w
trakcie Programu konkursach,
a także mają możliwość publikacji własnych tekstów na stronie
www.administracjapodkontrola.pl
 
 
Kogo poszukujemy?
- osób zaangażowanych lokalnie,
- zainteresowanych działalnością kontrolną i strażniczą,
- aktywistów i członków organizacji pozarządowych,
- zaangażowanych społecznie studentów prawa i administracji.
 
Udział w Szkole Liderów jest bezpłatny, organizatorzy zapewniają również
nocleg oraz wyżywienie podczas zjazdów.
 
W tym roku do udziału w Programie zaprosimy 40 osób.
 
Jak aplikować?
 
Żeby wziąć udział w programie należy wypełnić formularz rekrutacyjny oraz
przesłać na adres mailowy oświadczenie o danych osobowych.
 
Na zgłoszenia czekamy do 9 lutego 2021 roku.
 
 
27-01-2021

Trwa nabór do Straży Granicznej

Ilustracja do informacji: Trwa nabór do Straży Granicznej
Trwa nabór do Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej.
 
 
Linki do plakatów promujących pracę w Steraży Granicznej.
 
 
27-01-2021

Zapraszamy Panie na badania mammograficzne

Ilustracja do informacji:  Zapraszamy Panie na badania mammograficzne
W poniedziałek, 1 lutego 2021 r., przy Ratuszu będzie ustawiony Mammobus z Zielonej Góry.  Wszystkie panie urodzone w 1971 r. niezależnie od miesiąca, mogą wykonać bezpłatne badania mammograficzne.
 
Prosimy Panie o:
- przyjście w maseczce trójwarstwowej (najlepiej zakupionej w aptece),
- przyjście na umówioną wcześniej godzinę,
- do mammobusu wchodzimy pojedynczo,
- po wejściu prosimy o zdezynfekowanie rąk.
Na badanie nie może przyjść pacjentka, która ma kwarantannę lub jest w izolacji jak też mieszka z osobą w kwarantannie lub izolacji.
Badania w ramach Populacyjnego Programu Wczesnego Wykrywania Raka Piersi, dla kobiet z przedziału wiekowego 50-69 lat, finansuje Narodowy Fundusz Zdrowia.
 
Rejestracja na badania mammograficzne czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 pod numerami telefonów:
68 452 77 17, 68 452 77 96, 605 598 077, 605 596 655.
 
Badania realizuje:
 
NS ZOZ "Diagnostyk" Zakład Radiologii L. Szyiński, W. Kwiecień s.c.
ul. Wazów 42,
65-001 Zielona Góra
26-01-2021

Pani Kasia od ćwierć wieku pomaga niepełnosprawnym

Ilustracja do informacji: Pani Kasia od ćwierć wieku pomaga niepełnosprawnym
Kierowniczka Środowiskowego Domu Samopomocy Katarzyna Nyczak-Walaszek obchodziła ostatnio jubileusz 25-lecia pracy zawodowej. – Od samego początku pomaga Pani niepełnosprawnym mieszkańcom naszego miasta – zaznacza burmistrz Remigiusz Lorenz, który złożył jubilatce życzenia i gratulacje.
 
Środowiskowy Dom Samopomocy od 25 lat jest drugim domem dla niepełnosprawnych mieszkańców Międzyrzecza. Podczas odbywających się tam zajęć uczą się podstawowych czynności życiowych oraz nabierają wiary we własne siły i umiejętności. Od samego początku podopiecznych wspiera Katarzyna Nyczak-Walaszek, która od siedmiu lat kieruje placówką, a pod koniec stycznia obchodziła jubileusz 25-lecia pracy zawodowej.
 
Życzenia i gratulacje złożył jubilatce m.in. burmistrz Remigiusz Lorenz. - W tym szczególnym dniu proszę przyjąć podziękowania za Pani sumienność i zaangażowanie w codziennej pracy, a także życzenia wytrwałości i nieprzemijającego poczucia  dobrze spełnionego obowiązku - mówił samorządowiec wręczając K. Nyczak-Walaszek bukiet kwiatów i drobne upominki.  
 
„Życzę, aby jubileusz 25-lecia był powodem do zadowolenia i satysfakcji  z wykonywanego zawodu i był bodźcem do dalszego działania. Niech kolejne lata pracy upływają w dobrym zdrowiu i pomyślności” -  czytamy w liście gratulacyjnym, wręczonym jubilatce przez R. Lorenza. 
26-01-2021

Informacja o składaniu uwag

Ilustracja do informacji: Informacja o składaniu uwag
 
Burmistrz Międzyrzecza na podstawie art. 37 ust. 10 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 310 z późn. zm.) podaje do publicznej wiadomości projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Gminy Międzyrzecz na rok 2021 i zaprasza do składania uwag oraz propozycji zmian w/w projektu uchwały na następujących zasadach:
 
  1. Miejsce składania uwag i propozycji zmian do projektu uchwały:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w  Wydziale Spraw Społecznych, pokój 103,w godzinach pracy Urzędu.
  1. Forma składania uwag i propozycji do projektu uchwały:
  1. pisemnie na adres: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz,
  2. elektronicznie na adres: um~@~miedzyrzecz~.~pl
  3. ustnie, do protokołu – Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w Wydziale Spraw Społecznych, pokój nr 103, w godzinach pracy Urzędu.
  1. Termin składania uwag i propozycji  zmian do projektu uchwały :
w terminie  – od dnia 28.01.2021 r. do 18.02.2021 r.
  1. Złożone uwagi i propozycje zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Międzyrzecza
    w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia upływu terminu ich składania.
Niniejsze ogłoszenie zostanie wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Międzyrzeczu i zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu – www.bip.miedzyrzecz.pl oraz na stronie internetowej www.miedzyrzecz.pl
 
Dokumenty do pobrania