29-01-2021
Ogłoszenia o drugich przetargach nieograniczonych
Wyciąg z ogłoszenia o drugich przetargach nieograniczonych na sprzedaż trzech lokali mieszkalnych.
1. Lokalu mieszkalnego nr 2 o pow. 66,45 m² położonego przy ul. Młyńskiej 5 w obrębie 0002 Międzyrzecz wraz ze sprzedażą ułamkowej części gruntu w udziale 23/100 części działki oznaczonej ewid. nr 392/1 o pow. 0,0164 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00022842/4, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 94.000,00 zł, w tym:
cena gruntu: 6.919,08 zł,
Wysokość wadium: 9.400,00 zł
Przetargu odbędzie się 04 marca 2021 r. o godz. 10:00 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza parter).
2. Lokalu mieszkalnego nr 3 o pow. 45,85 m² położonego przy ul. Młyńskiej 5 w obrębie 0002 Międzyrzecz wraz ze sprzedażą ułamkowej części gruntu w udziale 16/100 części działki oznaczonej ewid. nr 392/1 o pow. 0,0164 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00022842/4, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 83.000,00 zł, w tym:
cena gruntu: 2.312,29 zł,
Wysokość wadium: 8.300,00 zł
Przetarg odbędzie się 04 marca 2021 r. o godz. 10:45 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza parter).
3. Lokalu mieszkalnego nr 6 o pow. 31,54 m², położonego przy ul. Młyńskiej 5 w obrębie 0002 Międzyrzecz wraz ze sprzedażą ułamkowej części gruntu w udziale 12/100 części działki oznaczonej ewid. nr 392/1 o pow. 0,0164 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00022842/4, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 53.000,00 zł, w tym:
cena gruntu: 1.584,95 zł,
Wysokość wadium: 5.300,00 zł
Przetarg odbędzie się 04 marca 2021 r. o godz. 11:30 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 (budynek Ratusza parter).
Wadium w podanej wysokości osobno na każdy lokal objęty niniejszym ogłoszeniem należy wpłacić na konto Gminy nr 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 w BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. do dnia 01 marca 2021 r. – liczy się data wpływu na rachunek bankowy (dowody i daty wpłaty sprawdzane będą przed rozpoczęciem przetargu).
Dodatkowe informacje na temat przetargu można uzyskać w Wydziale Gospodarki Mieniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7, pokój nr 204, tel. 95 742 6947 w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek: 9:00 – 17:00, wtorek – piątek od 7:00 – 15:00.
29-01-2021
Zarządzenie burmistrza
Zarządzenie Nr 12/2021 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie określenia Regulaminu postępowania Komisji Konkursowej w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych Gminy Międzyrzecz w 2021 roku.
Na podstawie § 30 ust. 1 i 2 Statutu Gminy Międzyrzecz (DZ. URZ. WOJ. LUB z 2013 r. poz. 2234) oraz § 14-16 uchwały Nr XXVI/230/20 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia
27 października 2020 r. w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2021 zarządzam, co następuje:
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2021 zarządzam, co następuje:
§ 1.
- Wprowadza się Regulamin dotyczący zasad działania Komisji Konkursowej w trakcie otwartego konkursu ofert, mającego na celu wyłonienie podmiotów, które złożyły najkorzystniejsze oferty na realizację zadań gminy o charakterze pożytku publicznego.
- Skład Komisji Konkursowej wyłaniany jest na podstawie odrębnego zarządzenia.
§ 2.
- Komisja pracuje w oparciu o przepisy ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 z późn.zm.) oraz uchwały Nr XXVI/230/20 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 27 października 2020 r.
w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2021 - Pracami Komisji kieruje Przewodniczący Komisji, a w przypadku jego nieobecności wyznaczony przez Burmistrza Międzyrzecza Członek Komisji.
- Na pierwszym posiedzeniu Komisja wybiera ze swego grona Sekretarza.
- Komisja obraduje na posiedzeniach zamkniętych, bez udziału Oferentów. Termin
i miejsce posiedzenia Komisji wskazuje Przewodniczący. - Komisja podejmuje decyzje w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów,
w obecności co najmniej połowy pełnego składu. W przypadku równej liczby głosów decyduje głos Przewodniczącego Komisji. - Udział w pracach Komisji jest nieodpłatny.
- Komisja dokonuje otwarcia ofert w terminie wyznaczonym przez Przewodniczącego Komisji, w obecności co najmniej połowy składu powołanej Komisji.
- Komisja sprawdza czy oferty spełniają wymogi określone w ogłoszeniu w załączniku nr 1 do Zarządzenia Nr 6/2021 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 25 stycznia 2021 roku.
- Po dokonaniu oceny formalnej Członkowie Komisji dokonują oceny merytorycznej, według kryteriów określonych w ustawie i ogłoszeniu:
- ocena możliwości realizacji zadania przez podmiot składający ofertę (0-10 pkt),
- ocena rodzaju i celowości przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym wielkość i celowość wnioskowanej dotacji (0-10 pkt),
- ocena proponowanej jakości wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których Oferent będzie realizować zadanie publiczne (0-10 pkt),
- w przypadku oferty o wsparcie zadania, planowany przez Oferenta, udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego (0-10 pkt),
- ocena planowanego przez Oferenta wkładu rzeczowego, osobowego, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków (0-10 pkt),
- analiza i ocena realizacji zleconych zadań publicznych w przypadku Oferentów, którzy w latach poprzednich realizowali zlecone zadania publiczne, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków
(0-10 pkt). - posiadane przez oferenta doświadczenia w realizacji zadań podobnego rodzaju
(0-10 pkt).
- Z przebiegu obrad Komisji sporządza się protokół, który podpisuje Przewodniczący
i Członkowie Komisji. - Komisja opracowuje opinie wobec wszystkich ofert i przedstawia je Burmistrzowi Międzyrzecza w formie Zbiorczej Karty Oceny Merytorycznej Ofert wraz z propozycją wysokości dotacji.
- Rozstrzygnięcie Komisji nie jest dla Burmistrza Międzyrzecza wiążące.
- Ostateczną decyzję o wyborze najkorzystniejszych ofert wraz z decyzją o wysokości kwoty przyznanej dotacji podejmuje Burmistrz Międzyrzecza.
- Dopuszcza się możliwość przyznania dotacji w kwocie innej niż wnioskowana, co będzie skutkowało koniecznością korekty kosztorysu przed zawarciem umowy.
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- W pracach Komisji mogą uczestniczyć także, z głosem doradczym, osoby posiadające specjalistyczną wiedzę w dziedzinie obejmującej zakres zadań publicznych, których konkurs dotyczy.
§ 3.
Do obowiązków Członków Komisji należy w szczególności:
- Rzetelne i obiektywne wykonanie powierzonych czynności kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą.
- Uczestniczenie w posiedzeniach Komisji.
- Nieujawnianie żadnych informacji i wiadomości związanych z pracami Komisji.
§ 4.
- Do członków Komisji Konkursowej biorących udział w opiniowaniu ofert stosuje się przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 256 ) dotyczące wyłączenia pracownika.
- Każdy Członek Komisji podpisuje Oświadczenie Członka Komisji Konkursowej. Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 1 do niniejszego regulaminu.
- Każdy Członek Komisji zobowiązuje się, że w przypadku stwierdzenia istnienia powiązań, o których mowa w ust. 1 i 2, zgłasza ten fakt na posiedzeniu Komisji i zostaje wyłączony z oceny oferty podmiotu, z którym powiązanie występuje.
§ 5.
- Każdą czynność Komisji Konkursowej wpisuje się do protokołu z posiedzenia, zawierającego w szczególności:
- datę konkursu,
- skład Komisji Konkursowej,
- nazwy podmiotów oraz nazwy zadań, na które zostały złożone oferty w konkursie,
- ostateczny wynik oceny ofert spełniających wymogi formalne konkursu wraz
z propozycjami dotacji, - wykaz ofert, które nie spełniły wymogów formalnych,
- podpisy Członków Komisji.
2. Wzór protokołu stanowi zał. Nr 2 do niniejszego regulaminu.
§ 6.
- Niezwłocznie po zatwierdzeniu wyboru ofert przez Burmistrza Międzyrzecza wyniki otwartego konkursu ofert ogłaszane są w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Gminy Międzyrzecz oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim
w Międzyrzeczu - Ogłoszenie, o którym mowa w ust. 1 zawiera w szczególności:
- nazwę Oferenta lub Oferentów,
- nazwę zadania publicznego,
- wysokość przyznanych środków publicznych.
§ 7.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 8.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej www.bipmiedzyrzecz.pl, na stronie internetowej Gminy Międzyrzecz www.miedzyrzecz.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu.
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia Nr 12/2021
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 28 stycznia 2021 r.
do Zarządzenia Nr 12/2021
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 28 stycznia 2021 r.
OŚWIADCZENIE CZŁONKA KOMISJI KONKURSOWEJ
Oświadczam, że nie jestem oferentem, nie pozostaję w związku małżeńskim albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, oraz że nie jestem związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z oferentem, jego zastępcą prawnym lub członkiem władz prawnych, ubiegających się o realizację zadania publicznego w otwartym konkursie ofert w zakresie:
………………………………………………………………………………...…………………
Nie pozostaję również z oferentem w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności.
Wyrażam zgodę na pracę w Komisji Konkursowej powołanej na potrzeby rozstrzygnięcia ww. konkursu.
Oceny ofert zgłoszonych do konkursu dokonam rzetelnie i obiektywnie kierując się wyłącznie przepisami prawa i posiadaną wiedzą.
W sytuacji, gdy w trakcie pracy w Komisji Konkursowej, pojawią się przesłanki co do moich powiązań z podmiotem, którego oceniana oferta dotyczy, zgłoszę ten fakt Przewodniczącemu Komisji Konkursowej przed rozpoczęciem procesu oceny i zrezygnuję z oceny oferty podmiotu, z którym powiązanie występuje.
Zobowiązuję się utrzymywać w tajemnicy i poufności wszelkie informacje i dokumenty, które zostały mi ujawnione, przygotowane przeze mnie w trakcie procedury oceny ofert lub wynikające z procesu oceny.
Imię i nazwisko: ...............................................
Podpis: ................................................
Międzyrzecz, dnia ...............................................
Załącznik Nr 2
do Zarządzenia Nr 12/2021
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 28 stycznia 2021 r.
do Zarządzenia Nr 12/2021
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 28 stycznia 2021 r.
PROTOKÓŁ
z posiedzenia Komisji Konkursowej
z dnia .............................
dot. rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych Gminy Międzyrzecz w 2021 roku.
Konkurs został ogłoszony przez Burmistrza Międzyrzecza dnia ...........................................
Komisja Konkursowa została powołana Zarządzeniem Nr … ./2021 Burmistrza Międzyrzecza z dnia ……………………….. 2021 r. i działała w składzie:
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
Lista osób uczestniczących w pracach Komisji Konkursowej (z głosem doradczym):*
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
Do dnia …………………………… r. do Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu wpłynęło ………….. ofert od następujących oferentów:
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
Komisja konkursowa dokonała otwarcia ofert w dniu ……………………… r. oraz oceny ofert pod względem formalnym oraz merytorycznym.
Po przeprowadzeniu analizy zgłoszonych ofert każdy członek Komisji złożył pisemne oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do Regulaminu postępowania Komisji Konkursowej w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych Gminy Międzyrzecz w 2021 roku.
Stwierdzono błędy formalne oraz/lub merytoryczne w ofertach nw. oferentów*:
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
Pismem z dnia ……………………….. 2021 r. wezwano oferentów do skorygowania błędnie wypełnionych ofert lub uzupełnienia braków, do których oferenci powinni się ustosunkować w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania wezwań. Treść wezwań stanowi załącznik do protokołu. W wyznaczonym terminie wpłynęły wyjaśnienia od następujących oferentów:
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
Ostateczny wynik oceny ofert spełniających wymogi formalne konkursu wraz z propozycjami dotacji przedstawiony jest w załączniku nr 1 do protokołu.
Wykaz ofert, które nie spełniły wymogów formalnych stanowi załącznik nr 2 do protokołu*.
Uwagi dot. rozstrzygnięcia/wnioski komisji*:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Międzyrzecz, dnia ……………
Podpisy członków Komisji Konkursowej:
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
- ……………………………………………..
Osoba sporządzająca protokół: ………………………………………
*- niepotrzebne skreślić
ZATWIERDZAM PRZEDSTAWIONE PROPOZYCJE:
………………….………...…………………………………
data i podpis kierownika jednostki lub osoby upoważnionej
29-01-2021
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 65.000,00 zł, w tym:
Ogłoszenie o drugim przetargu nieograniczonym
Ogłoszenie o drugim przetargu nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej przy ul. Ogrodowa 3 w obrębie 0002 Międzyrzecz, oznaczonej jako działka o nr ewid. 363/17 o pow. 0,0094 ha, zapisanej w księdze wieczystej GW1M/00020125/8, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Międzyrzeczu.
Cena wywoławcza nieruchomości brutto wynosi: 65.000,00 zł, w tym:
cena gruntu: 8.204,92 zł,
Wysokość wadium: 6.500,00 zł
Przetarg odbędzie się w dniu 03 marca 2021 r. o godz. 10:00 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu ul. Rynek 1 (budynek Ratusza, parter).
Wadium w podanej wysokości osobno na każdą z działek objętych niniejszym ogłoszeniem należy wpłacić na konto Gminy nr 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 w BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. do dnia 26 lutego 2021 r. – liczy się data wpływu na rachunek bankowy (dowody i daty wpłaty sprawdzane będą przed rozpoczęciem przetargu).
Dodatkowe informacje na temat przetargu można uzyskać w Wydziale Gospodarki Mieniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7, pokój nr 204, tel. 95 742 6947 w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek: 9:00 – 17:00, wtorek – piątek od 7:00 – 15:00.
Przetarg odbędzie się w dniu 03 marca 2021 r. o godz. 10:00 w Sali Ślubów Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu ul. Rynek 1 (budynek Ratusza, parter).
Wadium w podanej wysokości osobno na każdą z działek objętych niniejszym ogłoszeniem należy wpłacić na konto Gminy nr 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 w BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. do dnia 26 lutego 2021 r. – liczy się data wpływu na rachunek bankowy (dowody i daty wpłaty sprawdzane będą przed rozpoczęciem przetargu).
Dodatkowe informacje na temat przetargu można uzyskać w Wydziale Gospodarki Mieniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7, pokój nr 204, tel. 95 742 6947 w godzinach urzędowania, tj. poniedziałek: 9:00 – 17:00, wtorek – piątek od 7:00 – 15:00.
27-01-2021
Przypomnienie! Trwa nabór do drugiej grupy w Klubie Dziecięcym w Międzyrzeczu
Przypominamy, że do poniedziałku 1 lutego trwa nabór do drugiej grupy w Zespole Klubów Dziecięcych w Międzyrzeczu. Szczegółowe informacje na ten temat wraz z dokumentami znajdują się, jako pierwsza informacja, w zakładce Kultura/Edukacja w kategorii Szkolnictwo. Dla ułatwienia mogą Państwo użyć tego LINKU.
27-01-2021
Ostrzeżenie przez marznącymi opadami deszczu ze śniegiem
Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego ostrzega przed marznącymi opadami deszczu ze śniegiem i śliskimi drogami od godziny 2.00 w nocy do 7.00 rano w czwartek, 28 stycznia.
Ostrzeżenie dotyczy wszystkich powiatów woj. lubuskiego.
27-01-2021
Rekrutacja do Szkoły Liderów
|
---|
27-01-2021
Trwa nabór do Straży Granicznej
Trwa nabór do Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej.
Linki do plakatów promujących pracę w Steraży Granicznej.
27-01-2021
Zapraszamy Panie na badania mammograficzne
W poniedziałek, 1 lutego 2021 r., przy Ratuszu będzie ustawiony Mammobus z Zielonej Góry. Wszystkie panie urodzone w 1971 r. niezależnie od miesiąca, mogą wykonać bezpłatne badania mammograficzne.
Prosimy Panie o:
- przyjście w maseczce trójwarstwowej (najlepiej zakupionej w aptece),
- przyjście na umówioną wcześniej godzinę,
- do mammobusu wchodzimy pojedynczo,
- po wejściu prosimy o zdezynfekowanie rąk.
Na badanie nie może przyjść pacjentka, która ma kwarantannę lub jest w izolacji jak też mieszka z osobą w kwarantannie lub izolacji.
Badania w ramach Populacyjnego Programu Wczesnego Wykrywania Raka Piersi, dla kobiet z przedziału wiekowego 50-69 lat, finansuje Narodowy Fundusz Zdrowia.
Rejestracja na badania mammograficzne czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 pod numerami telefonów:
68 452 77 17, 68 452 77 96, 605 598 077, 605 596 655.
Badania realizuje:
NS ZOZ "Diagnostyk" Zakład Radiologii L. Szyiński, W. Kwiecień s.c.
ul. Wazów 42,
65-001 Zielona Góra
26-01-2021
Pani Kasia od ćwierć wieku pomaga niepełnosprawnym
Kierowniczka Środowiskowego Domu Samopomocy Katarzyna Nyczak-Walaszek obchodziła ostatnio jubileusz 25-lecia pracy zawodowej. – Od samego początku pomaga Pani niepełnosprawnym mieszkańcom naszego miasta – zaznacza burmistrz Remigiusz Lorenz, który złożył jubilatce życzenia i gratulacje.
Środowiskowy Dom Samopomocy od 25 lat jest drugim domem dla niepełnosprawnych mieszkańców Międzyrzecza. Podczas odbywających się tam zajęć uczą się podstawowych czynności życiowych oraz nabierają wiary we własne siły i umiejętności. Od samego początku podopiecznych wspiera Katarzyna Nyczak-Walaszek, która od siedmiu lat kieruje placówką, a pod koniec stycznia obchodziła jubileusz 25-lecia pracy zawodowej.
Życzenia i gratulacje złożył jubilatce m.in. burmistrz Remigiusz Lorenz. - W tym szczególnym dniu proszę przyjąć podziękowania za Pani sumienność i zaangażowanie w codziennej pracy, a także życzenia wytrwałości i nieprzemijającego poczucia dobrze spełnionego obowiązku - mówił samorządowiec wręczając K. Nyczak-Walaszek bukiet kwiatów i drobne upominki.
„Życzę, aby jubileusz 25-lecia był powodem do zadowolenia i satysfakcji z wykonywanego zawodu i był bodźcem do dalszego działania. Niech kolejne lata pracy upływają w dobrym zdrowiu i pomyślności” - czytamy w liście gratulacyjnym, wręczonym jubilatce przez R. Lorenza.
26-01-2021
Informacja o składaniu uwag
Burmistrz Międzyrzecza na podstawie art. 37 ust. 10 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 310 z późn. zm.) podaje do publicznej wiadomości projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie Gminy Międzyrzecz na rok 2021 i zaprasza do składania uwag oraz propozycji zmian w/w projektu uchwały na następujących zasadach:
- Miejsce składania uwag i propozycji zmian do projektu uchwały:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w Wydziale Spraw Społecznych, pokój 103,w godzinach pracy Urzędu.
- Forma składania uwag i propozycji do projektu uchwały:
- pisemnie na adres: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz,
- elektronicznie na adres: um~@~miedzyrzecz~.~pl
- ustnie, do protokołu – Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz w Wydziale Spraw Społecznych, pokój nr 103, w godzinach pracy Urzędu.
- Termin składania uwag i propozycji zmian do projektu uchwały :
w terminie – od dnia 28.01.2021 r. do 18.02.2021 r.
- Złożone uwagi i propozycje zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Międzyrzecza
w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia upływu terminu ich składania.
Niniejsze ogłoszenie zostanie wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Międzyrzeczu i zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu – www.bip.miedzyrzecz.pl oraz na stronie internetowej www.miedzyrzecz.pl
w Międzyrzeczu i zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu – www.bip.miedzyrzecz.pl oraz na stronie internetowej www.miedzyrzecz.pl
Dokumenty do pobrania