Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

11-02-2020

Ważna informacja dla rodziców: 25 lutego ruszy nabór do gminnych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych

Ilustracja do informacji: Ważna informacja dla rodziców: 25 lutego ruszy nabór do gminnych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Zasady rekrutacji na rok szkolny 2020/2021 do publicznych przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę Międzyrzecz
 
Rekrutacja na rok szkolny 2020/2021 do przedszkoli publicznych i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz
 
  • Rekrutacja dzieci do przedszkoli publicznych i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, zostanie przeprowadzona w dniach od 25.02.2020 r. do 10.03.2020 r. przy wsparciu systemu elektronicznego z wykorzystaniem jednolitych kryteriów naboru do wszystkich placówek prowadzonych przez gminę.
  • Do publicznych przedszkoli/oddziałów przedszkolnych przyjmowane będą dzieci 3, 4, 5 i 6 - letnie oraz do oddziału żłobkowego dzieci w wieku 15 miesięcy do 3 lat
  • Dzieci 6-letnie objęte rocznym obowiązkowym przygotowaniem przedszkolnym oraz dzieci 5-letnie, którym przysługuje dowóz do placówki organizowany przez gminę do oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej lub oddziału w przedszkolu, winny mieć wskazaną I preferencję do oddziału przedszkolnego w szkole obwodowej lub przedszkola znajdującego się w miejscowości najbliższej miejsca zamieszkania dziecka. Powyższe, nie dotyczy rodziców dzieci, którzy sami będą dowozić dzieci do placówki.
  • Wnioski złożone w terminie rekrutacji traktowane są jednakowo (o przyjęciu
    nie decyduje kolejno
    ść zgłoszeń).
  • Rodzice, dokonując zgłoszenia dziecka, mają prawo wskazać maksymalnie 3 placówki w preferowanej przez siebie kolejności (pozycja nr 1 oznacza najwyższy priorytet, a pozycja nr 3 najniższy).
  • W przypadku nie podania we wniosku informacji dotyczących poszczególnych kryteriów dla celu procesu rekrutacji przyjmuje się, że dziecko nie spełnia danego kryterium.
  • Jeżeli liczba dzieci, którym gmina ma obowiązek zapewnić możliwość korzystania
    z wychowania przedszkolnego, zamieszkałych na obszarze gminy Międzyrzecz, zgłoszonych podczas rekrutacji do publicznego przedszkola, oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej, przewyższy liczbę w tym przedszkolu lub oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej prowadzonej przez gminę Międzyrzecz, dyrektor przedszkola lub dyrektor szkoły, informuje o nieprzyjęciu dziecka do przedszkola lub oddziału przedszkolnego Burmistrza Międzyrzecza. W tym przypadku Burmistrz Międzyrzecza obowiązany jest pisemnie wskazać rodzicom inne przedszkole publiczne, oddział przedszkolny w szkole podstawowej albo publiczną inną formę wychowania przedszkolnego, albo niepubliczne przedszkole, o którym mowa
    w art.17 ust. 1 ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, albo niepubliczną inną formę wychowania przedszkolnego, o której mowa w art. 21 ust. 1 ww. ustawy.
 
 
 
 
  1. ETAPY REKRUTACJI
Rekrutacja elektroniczna składa się z dwóch etapów:
1)  W pierwszym etapie postępowania rekrutacyjnego będą brane pod uwagę następujące kryteria:
 
Kryteria podstawowe (ustawowe)
 
I etap postępowania rekrutacyjnego
1.
wielodzietność rodziny kandydata
100 pkt
2.
niepełnosprawność kandydata
100 pkt
3.
niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata
100 pkt
4.
niepełnosprawność obojga rodziców kandydata
100 pkt
5.
niepełnosprawność rodzeństwa kandydata
100 pkt
6.
samotne wychowywanie kandydata w rodzinie
100 pkt
7.
objęcie kandydata pieczą zastępczą
100 pkt
Kryteria dodatkowe (ustalone przez jst.)
II etap postępowania rekrutacyjnego – kryteria gminne
1.
dziecko trzyletnie i czteroletnie ubiegające się o przyjęcie do przedszkola, dziecko pięcioletnie i sześcioletnie ubiegające się o przyjęcie do oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej
25 pkt
2.
dziecko, którego rodzeństwo w kolejnym roku szkolnym będzie kontynuowało edukację w przedszkolu lub szkole podstawowej, do której składany jest wniosek
5 pkt
3.
dziecko, którego oboje rodzice/opiekunowie prawni pracują, wykonują pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej, uczą się w trybie dziennym, prowadzą gospodarstwo rolne lub działalność gospodarczą - kryterium stosuje się również do rodzica/opiekuna prawnego samotnie wychowującego dziecko
10 pkt
4.
dziecko, którego rodzic opiekun prawny albo rodzice/opiekunowie prawni mieszkają w gminie Międzyrzecz i rozliczają podatek dochodowy od osób fizycznych w Urzędzie Skarbowym w Międzyrzeczu
5 pkt
5.
dziecko z rodziny objętej wsparciem asystenta rodziny
5 pkt
 
Spełnienie przez kandydatów kryteriów, o których mowa w pkt 1 i 2, podlega weryfikacji przez komisję rekrutacyjną powołaną przez dyrektora przedszkola lub szkoły podstawowej
z oddziałami przedszkolnymi.
II.        Rekrutacja dzieci kontynuujących edukację przedszkolną w dotychczasowej placówce:
 
Podstawą przyjęcia dziecka do przedszkola jest złożenie w nim wypełnionej „Deklaracji
o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego”.
Druk „Deklaracji…” należy pobrać w placówce, do której dziecko uczęszcza.
W procesie przyjęcia dzieci kontynuujących edukację przedszkolną zakwalifikowane zostaną tylko te dzieci, których „Deklaracje o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego” w formie papierowej z podpisem rodziców zostaną dostarczone do przedszkola, w terminie
do dnia 17 lutego 2020r. do godz. 15.00.
 
III.      Nabór i rekrutacja dzieci zapisywanych po raz pierwszy do przedszkola/oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej, oraz dzieci zmieniających przedszkole:
 
Podstawą zapisania dziecka do przedszkola/oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej jest złożenie w „przedszkolu/szkole podstawowej pierwszego wyboru" wypełnionego „Wniosku zgłoszenia dziecka do przedszkola/oddziału przedszkolnego”, zwanej dalej „Wnioskiem”.
„Wniosek” należy:
1. Wypełnić w wersji elektronicznej dostępnej na Portalu dla rodziców
wydrukować podpisać i złożyć w „przedszkolu/szkole podstawowej pierwszego wyboru".  Próba wprowadzenia kolejnego wniosku zostanie automatycznie zablokowana.
2. W sytuacji braku możliwości dostępu do Portalu dla Rodziców i wydrukowania Wniosku, placówka stworzy możliwość dopełnienia ww. formalności w siedzibie placówki.
Wypełniając „Wniosek" należy wskazać przedszkole, do którego chcecie Państwo zapisać dziecko jako „przedszkole pierwszego wyboru". Można dodatkowo wpisać dwa inne, które będą brane pod uwagę w przypadku, gdyby dziecko nie zostało przyjęte do „przedszkola pierwszego wyboru". Informacja o wszystkich przedszkolach, oddziałach przedszkolnych
w szkołach podstawowych znajduje się na Portalu dla Rodziców.
W procesie rekrutacji będą brały udział tylko te dzieci, dla których „Wniosek" zostanie wypełniony w wersji elektronicznej, wydrukowany oraz dostarczony wraz z załącznikami,
w formie papierowej z podpisem rodziców do „przedszkola pierwszego wyboru", lub szkoły podstawowej obwodowej w terminie od 25 lutego 2020 r. (godz. 8.00) do 10 marca
2020 r. (godz. 15.00).
 
IV.      Sposób dokumentowania informacji zawartych we „Wniosku”
  1. Sposób dokumentowania informacji zawartych we Wniosku Rekrutacyjnym:
  • dla potwierdzenia, że kandydat pochodzi z rodziny wielodzietnej należy złożyć oświadczenie do Wniosku o przyjęcie do przedszkola,
  • dla potwierdzenia niepełnosprawności kandydata należy złożyć orzeczenie
    o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności oryginał, notarialnie poświadczona kopia albo urzędowo poświadczony zgodnie z art.76a §1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpis lub wyciąg z dokumentu lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata,
  • dla potwierdzenia niepełnosprawności jednego/obojga rodziców kandydata należy złożyć orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne
    w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej
    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1172, z późn. zm.) - oryginał, notarialnie poświadczona kopia albo urzędowo poświadczony zgodnie z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpis lub wyciąg
    z dokumentu lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata,
  • dla potwierdzenia niepełnosprawności rodzeństwa kandydata należy złożyć orzeczenie
    o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1172, z późn. zm.) - oryginał, notarialnie poświadczona kopia albo urzędowo poświadczony zgodnie z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpis lub wyciąg z dokumentu lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata,
  • dla potwierdzenia, że kandydat jest dzieckiem samotnej matki lub ojca należy złożyć prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie o samotnym wychowaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie z jego rodzicem - oryginał, notarialnie poświadczona kopia albo urzędowo poświadczony zgodnie z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpis lub wyciąg z dokumentu lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata,
  • dla potwierdzenia, że kandydat objęty jest pieczą zastępczą należy złożyć dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą z dnia 9.06.2011 r.
    o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2019 r., poz. 1111 z późn. zm.) - oryginał, notarialnie poświadczona kopia albo urzędowo poświadczony zgodnie
    z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpis lub wyciąg z dokumentu lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata.
 
  1. Dla potwierdzenia spełniania kryteriów gminnych:
  • oświadczenie dot. kontynuowania edukacji przez rodzeństwo kandydata (zał. nr 1 do Uchwały Nr XXXII/326/17 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 28 marca 2017 r.)
  • oświadczenie dot. zatrudnienia oraz rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych w Urzędzie Skarbowym  w Międzyrzeczu (zał. nr 2 do Uchwały Nr XXXII/326/17 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 28 marca 2017 r.).
 
 
Zgodnie z art. 150 ust. 6  ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe
(Dz. U. z 2019 r., poz. 1148 z późn. zm.), oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Przewodniczący komisji rekrutacyjnej może żądać dokumentów potwierdzających okoliczności zawartych w oświadczeniach, o których mowa powyżej, w terminie wyznaczonym przez przewodniczącego, lub może zwrócić się do  Burmistrza Międzyrzecza, o potwierdzenie tych okoliczności w trybie KPA.
W celu potwierdzenia okoliczności zawartych w oświadczeniach, Burmistrz Międzyrzecza korzysta z informacji, które zna z urzędu lub może wystąpić do instytucji publicznych o udzielenie informacji, o okolicznościach zawartych w oświadczeniach, jeżeli instytucje
te posiadają takie informacje. Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka może być zweryfikowane w drodze wywiadu, o którym mowa w art. 23 ust. 4a ustawy z dnia
28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych. Do prowadzenia spraw, o których mowa powyżej Burmistrz Międzyrzecza może upoważnić dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej
w Międzyrzeczu.
 
  1. Wyniki rekrutacji
    1. Publikacja list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do danej placówki
      w systemie elektronicznym nastąpi w dniu 27.03.2020 r. o godz. 15:00. Rodzice, którzy wskazali więcej niż jedno przedszkole – uzyskują informację o wynikach rekrutacji
      w placówce wskazanej przez nich jako pierwszą - logując się na stronie internetowej Portalu dla Rodziców.
    2. W przypadku, gdy dziecko zostanie zakwalifikowane do danego przedszkola publicznego lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej, rodzice zobowiązani są do potwierdzenia woli korzystania z usług tej placówki w terminie od 27.03.2020 r. od godz. 15:00 do 03.04.2020 r. do godz. 15:00. Niepotwierdzenie woli w podanym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z miejsca w placówce.
    3. Dnia 06.04.2020 r. o godz. 12:00 w poszczególnych placówkach uczestniczących
      w rekrutacji zostaną wywieszone listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
      do przedszkoli publicznych i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.
 
  1.  Rekrutacja uzupełniająca
W terminie od 03.06.2020 r. 10.06.2020 r. odbędzie się postępowanie uzupełniające – szczegóły w harmonogramie rekrutacji.
 
UWAGI:
 
Dane osobowe zawarte w przedkładanej dokumentacji podlegają ochronie zgodnie
z obowiązującymi przepisami i z zachowaniem należytej staranności.
 
11-02-2020

Ruszył nabór do szkół

Ilustracja do informacji: Ruszył nabór do szkół
Trwa nabór do klas pierwszych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Międzyrzecz,
 
 
10-02-2020

Kaczy Dołek przechodzi metamorfozę

Ilustracja do informacji: Kaczy Dołek przechodzi metamorfozę
Trwa budowa ścieżek na tzw. Kaczym Dołku. Wiosną zasadzone tam zostaną ozdobne krzewy. To kolejna odsłona gminnego Programu Rozwoju i Zagospodarowania Zieleni Miejskiej oraz Terenów Rekreacyjnych, na który miasto dostało dotację w wysokości 4,6 mln zł.
 
Nowe ścieżki są zwiastunem większych zmian na tzw. Kaczym Dołku. Wiosną zostaną obsadzone ozdobnymi krzewami. Podobna metamorfozę przejdzie skwer po drugiej stronie Obry – między mostem drogowym i ul. Ogrodową.
 
– Zmienia się całe miasto. W ramach tego programu w 11 różnych miejscach zasadzonych zostanie około 40 tysięcy krzewów ozdobnych i szlachetnych gatunków drzew. Powstaną też elementy małej infrastruktury, ławeczki, zegary słoneczne i urządzenia rekreacyjne – zapowiada Katarzyna Szadkowska, która kieruje Wydziałem Rozwoju Gospodarczego w międzyrzeckim magistracie.
 
 
O programie rozwoju zieleni i terenów rekreacyjnych w Międzyrzeczu informowaliśmy już kilka razy na naszej stronie i w lokalnych mediach. Przypominamy, że tzw. łące kolejowej powstał już nowy chodnik i rozpoczęły się prace porządkowe i kształtowanie terenu przy dawnym folwarku na Winnicy, gdzie powstaje też ścieżka wzdłuż Obry. To dopiero początek prac, które mają zmienić miasto w wielki ogród. Tereny rekreacyjne powstają m.in. przy ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich. Wymieniono lampy przy bulwarze Jana Pawła II oraz trwają nasadzenia roślin przy Podzamczu i bulwarze nad Obrą.
 
Prace są już prowadzone, lub niebawem rozpoczną się w 11 różnych miejscach: w parku przy ul. Stoczniowców Gdańskich w ogródku jordanowskim i na skwerach wzdłuż ul. Staszic. wzdłuż promenada nad Obrą i Bulwar Jana Pawła II, na tzw. Kaczym Dołku, na Podzamczu, na tzw. Łące Kolejowej, przy ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich, na skwerze przy ulicy Jacka Malczewskiego, wokół dawnego folwarku na Winnicy oraz na tzw. Plantach przy głównym skrzyżowaniu.
 
Prace mają się zakończyć w października 2020 r. Ich łączny koszt to 10,2 mln zł. Burmistrz Remigiusz Lorenz, gmina zdobyła na aż 4,6 mln. zł z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
10-02-2020

Spotkanie informacyjne dla organizacji pozarządowych – Żary, 17.02.2020 r.

Ilustracja do informacji: Spotkanie informacyjne dla organizacji pozarządowych – Żary, 17.02.2020 r.
Pracownicy Głównego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Zielonej Górze i Departamentu Infrastruktury Społecznej, zapraszają na spotkanie informacyjne dla organizacji pozarządowych. Spotkanie odbędzie się 17 lutego 2020 r. w Żarach.
 
O spotkaniu
Na spotkaniu dowiesz się, jak zdobyć wsparcie na działania organizacji pozarządowych. Wskażemy dokumenty, strony internetowe oraz informacje o Funduszach Europejskich i innym wsparciu dla organizacji pozarządowych. Omówimy także Generator eNGO do pisania wniosków w ramach otwartych konkursów ofert ogłaszanych przez Samorząd Województwa Lubuskiego.
Spotkanie kierujemy do organizacji pozarządowych oraz innych organizacji pożytku publicznego. Przyjdź, jeśli w nich działasz.
 
Kiedy i gdzie
Spotkanie odbędzie się 17 lutego 2020 r. od 12:00 do 14:30 w Żarach w siedzibie Fundacji Przedsiębiorczość, ul. Mieszka I 13, 68-200 Żary.
 
Jak się zgłosić
Wypełnij formularz dostępny TUTAJ. Na zgłoszenia czekamy do 14 lutego 2020 r. Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas – 68 4565-535; -499; -488; -480; -454.
 
Szkolenie jest bezpłatne. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
10-02-2020

Uwaga! Alert pogodowy

Ilustracja do informacji: Uwaga! Alert pogodowy
Ostrzeżenie o niebezpiecznych zjawiskach meteorologicznych do 11 lutego.
 
 

10-02-2020

Gala Lubuski Samarytanin. Jednym z bohaterów był dr Wojciech Strugała

Ilustracja do informacji: Gala Lubuski Samarytanin. Jednym z bohaterów był dr Wojciech Strugała
Międzyrzecki Ośrodek Kultury odbyła się Gala Lubuski Samarytanin. Organizatorzy wydarzenia uhonorowali osoby i instytucje, które wspierają chorych i cierpiących. Gratulacje złożył laureatom burmistrz Remigiusz Lorenz. Jedną ze statuetek odebrał znany w mieście lekarz dr Wojciech Strugała. Pośmiertnie uhonorowano też zmarłego 1 lutego br. międzyrzeckiego lekarza Krzysztofa Adamkowicza.

Gala odbyła się w sobotę, 8 lutego, w Międzyrzeckim Ośrodku Kultury. Uroczystość poprzedziła msza święta w kościele pw. Św. Wojciecha, której przewodniczył biskup diecezjalny Bp Tadeusz Lityński. Duchowny zaznaczał, że każdy z nas może być Samarytaninem – wspierać słabszych i chorych.
 
 
Do przypowieści o Biblijnym Samarytaninie nawiązał też burmistrz Remigiusz Lorenz w swoim przemówieniu podczas otwarcia gali w MOK. Samorządowiec złożył gratulacje laureatom i podkreślał, że współcześni Samarytanie pomagają potrzebującym oraz są opoką dla tych, którzy tracą nadzieję i wiarę.
 
Kapituła pod przewodnictwem ks. bp. T. Lityńskiego przyznała sześć statuetek w trzech kategoriach; wolontariuszy, pracowników służby zdrowia i instytucji. Jedną z nich odebrał znany w mieście i regionie lekarz dr Wojciech Strugała z międzyrzeckiego szpitala. Pośmiertnie uhonorowano też chirurga Krzysztofa Adamkowicza, który zmarł kilka dni wcześniej.
 
Pomysłodawcą imprezy był ks. Tomasz Duszczak – diecezjalny duszpasterz chorych i służby zdrowia. – Chcemy uhonorować osoby i instytucje, które wzorem Biblijnego Samarytanina bezinteresownie pomagają chorym – zaznaczał.
 
10-02-2020

Badania mammograficzne w Międzyrzeczu

Ilustracja do informacji: Badania mammograficzne w Międzyrzeczu
Zapraszamy panie w wieku od 50 do 69 lat na bezpłatne badania mammograficzne.
 
Badania przeprowadzone zostaną we wtorek, 11 lutego, w specjalnym mammobusie zaparkowanym na rynku koło ratusza. Zainteresowane panie powinny się zarejestrować pod nr tel. 61 222 37 00, lub 61 222 37 01,
 
Szczegóły na plakacie.
 
07-02-2020

Szukamy domu dla kotki

Ilustracja do informacji: Szukamy domu dla kotki
 
Dwuletnia kotka szuka domu,  została znaleziona w okolicy Bukowca.

 
Kotka jest bardzo przyjazna , lubi kontakt z człowiekiem i jest wysterylizowana. Osoby zainteresowane przygarnięciem kotki proszone są o kontakt z Urzędem Miejskim w Międzyrzeczu: tel. 95 742 69 85,  511 199  924.
07-02-2020

Informacja Komisji Dialogu Obywatelskiego

Ilustracja do informacji: Informacja Komisji Dialogu Obywatelskiego
Do wszystkich organizacji pozarządowych i działaczy: Chcemy się z Wami spotkać i Was poznać W ramach działalności Miejskiego Centrum Działań Oddolnych, chcielibyśmy zaprosić działaczy, animatorów i ludzi sektora trzeciego na pierwsze spotkanie sieciujące: Komisja Dialogu Obywatelskiego.
 
Mając na celu poprawę warunków pracy w naszej społeczności, widzimy dużą potrzebę sieciowania lokalnych organizacji, które działają w naszej rozległej gminie na rzecz dobra wspólnego na różnych polach
 
W skład komisji mogą wchodzić instytucje i podmioty różnych sektorów, aczkolwiek jej zainicjowanie leży po stronie organizacji pozarządowych.
 
Głównym tematem pierwszego spotkania będzie zasadność inicjatywy i potrzeby, które będziecie mogli Państwo zgłaszać w otwartej dyskusji 
 
Jak się zapisać? Jeżeli reprezentujesz organizację, wypełnij krótką ankietę https://forms.gle/Jb2LhUsmBLrRu49B7 
 
Spotkanie odbędzie się 21.02.2020 o godzinie 17:30 w siedzibie organizacji przy ulicy Kazimierza Wielkiego 13 (były Klub Seniora)
Jeżeli jesteś działaczem / animatorem / wolnym strzelcem / lub po prostu jesteś zainteresowany/a, to napisz do nas i też się zapisz: kontakt~@~dotykultury~.~pl.
 
07-02-2020

Fundusze europejskie na eksport i umiędzynarodowienie firmy - Gorzów Wlkp. 12.02.2020 r.

Ilustracja do informacji: Fundusze europejskie na eksport i umiędzynarodowienie firmy - Gorzów Wlkp. 12.02.2020 r.
 
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskiej w Gorzowie Wlkp. zaprasza na bezpłatne spotkanie informacyjne. Zaproszenie kierujemy do przedsiębiorców, którzy chcą wprowadzić swoje produkty na rynki zagraniczne.
 
 
Kiedy?

Spotkanie odbędzie się 12 lutego 2020 r. od 10:00 do 12:30 w Gorzów Wlkp., Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna, ul. gen. Władysława Sikorskiego 107, sala 216 (II piętro, budynek jest dostepny dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi).
 
 
Na zgłoszenia czekamy do 11 lutego 2020 r.  Jeśli masz pytania, zadzwoń do nas – 95 7390-386; -380; -378; -377.

Spotkanie jest bezpłatne. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Program

9:50-10:00 Rejestracja uczestników

10:00-10:20 Źródła informacji o Funduszach Europejskich oraz sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich

10:20-11:00 Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020, Poddziałanie 1.4.1 Promocja gospodarcza regionu;

11:00-11:15 Przerwa

11:15-11:45 Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020 (PO IR), Poddziałanie 3.3.1 Polskie Mosty Technologiczne;

11:45-12:15 Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020 (PO IR) Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand

12:15-12:30 Erasmus dla młodych przedsiębiorców

12:30  Konsultacje indywidualne