Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

14-12-2018

Koła Gospodyń Wiejskich jeszcze w tym roku mogą otrzymać rządowe dofinansowania!

Ilustracja do informacji: Koła Gospodyń Wiejskich jeszcze w tym roku mogą otrzymać rządowe dofinansowania!
Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju oferuje wsparcie finansowe dla Kół Gospodyń Wiejskich. Jeszcze w tym roku gospodarne panie mogą starać się o dofinansowania w wysokości od 3 do 5 tys. zł. Co ważne, możliwość taką mają zarówno koła z tradycjami, jak i te nowopowstające. Koła mogą liczyć też na ulgi podatkowe, bezpłatną obsługę prawną i ułatwienia formalne.
Szczegółowe informacje o wsparciu finansowym można znaleźć na stronie internetowej www.kobietygospodarnewyjatkowe.pl oraz pod numerem telefonu: (22) 273-79-61.
Zachęcamy koła działające na terenie naszej gminy do skorzystania z tej możliwości!
 
13-12-2018

Informacja o godzinach pracy Urzędu Miejskiego w dniu 24.12.2018

Ilustracja do informacji: Informacja o godzinach pracy Urzędu Miejskiego w dniu 24.12.2018
11-12-2018

Uwaga głośna próba syren alarmowych

Ilustracja do informacji: Uwaga głośna próba syren alarmowych
10-12-2018

Zaproszenie na szkolenie w zakresie afrykańskiego pomoru świń/ASF/grypa ptaków /HPAI

07-12-2018

Wypadek autokaru pod Polkowicami

Ilustracja do informacji: Wypadek autokaru pod Polkowicami
Wczoraj pod Polkowicami doszło do tragicznego wypadku autokaru. Bliskim wszystkich poszkodowanych władze gminy składają serdeczne wyrazy współczucia.
 
Autokar przewoził m. in. niepełnosprawnych z międzyrzeckiego Środowiskowego Domu Samopomocy oraz ich opiekunów. W szpitalach w Lubinie i okolicach przebywa jeszcze 10 mieszkańców naszej gminy.
 
Burmistrz Remigiusz Lorenz uruchomił zespół zarządzania kryzysowego, numer infolinii został przekazany rodzinom poszkodowanych, a osoby wypisywane ze szpitali są przez gminę przewożone do Międzyrzecza. Bliscy pasażerów autokaru zostali też objęci pomocą psychologiczną.
04-12-2018

Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych będzie nieczynny 27-28 grudnia

Ilustracja do informacji: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych będzie nieczynny 27-28 grudnia
W dniach 27 i 28 grudnia 2018 r. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Reymonta 5 w Międzyrzeczu będzie nieczynny.
Odpady selektywne będą dodatkowe obierane w dniach 8 i 15 grudnia 2018 r. (sobota) w godz. od 8.00 do 14.00.
04-12-2018

II sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu

Ilustracja do informacji: II sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
11 grudnia 2018 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu odbędzie się II sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
 
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018 (projekt nr 3).
  4. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018 – 2031 (projekt nr 4).
  5. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia niezrealizowanych kwot wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2018, które nie wygasają z upływem roku budżetowego (projekt nr 5).
  6. Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2019-2031 (projekt nr 1).
  7. Odczytanie projektu uchwały budżetowej.
  8. Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej.
  9. Przedstawienie opinii Komisji Gospodarki Finansowej.
  10. Przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały.
  11. Dyskusja nad projektem uchwały budżetowej i ewentualnie zgłoszonymi autopoprawkami.
  12. Głosowanie wniesionych propozycji poprawek.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019 (projekt nr 2).
  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela gminy do reprezentowania Gminy Międzyrzecz w Celowym Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie (projekt nr 6).
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 7).
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 8).
  17. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 9).
  18. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 10).
  19. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 11).
  20. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 12).
  21. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 13).
  22. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 14).
  23. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 15).
  24. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 16).
  25. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 17).
  26. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 18).
  27. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 19).
  28. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 20).
  29. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyboru Sołtysa i Rady Sołeckiej (projekt nr 21).
  30. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie Statutu Gminy Międzyrzecz (projekt nr 22).
  31. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  32. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  33. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  34. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
             w Międzyrzeczu
 
               Katarzyna Budych
03-12-2018

Informacja o zamknięciu dróg

Ilustracja do informacji: Informacja o zamknięciu dróg
30-11-2018

Jarmark Mikołajkowy tuż tuż

Ilustracja do informacji: Jarmark Mikołajkowy tuż tuż
Już 6 grudnia coroczny Jarmark Mikołajkowy. Czeka na Was wiele atrakcji. Serdecznie zapraszamy!!!
 
30-11-2018

Kładka na Obrze otwarta

Ilustracja do informacji: Kładka na Obrze otwarta
Po 14 dniach zakończyła się budowa nowej kładki w naszym mieście. Jej wykonawcą był 2. Inowrocławski Pułk Inżynieryjny. Przeprawa łączy Bulwar Jana Pawła II z ul. Winnica. 29 listopada kładkę oficjalnie otworzył burmistrz Remigiusz Lorenz, dowódca 2. Inowrocławskiego Pułku Inżynieryjnego płk Bogdan Prokop oraz dowódca 17.WBZ gen. bryg. Robert Kosowski. Burmistrz serdecznie podziękował żołnierzom za realizację tej inwestycji, ich zaangażowanie i profesjonalizm.

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji