Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

24-11-2021

Komunikat Powiatowego Lekarza Weterynarii

Ilustracja do informacji: Komunikat Powiatowego Lekarza Weterynarii
 Wysoce zjadliwa grypa ptaków (HPAI) w powiecie międzyrzeckim.
 
W gospodarstwach utrzymujących drób w strefie zapowietrzonej i zagrożonej nie wolno utrzymywać gęsi i kaczek z innymi gatunkami drobiu.
 
23-11-2021

Opowiedz nam o swojej okolicy i wygraj wyjazd do Brukseli

Ilustracja do informacji:  Opowiedz nam o swojej okolicy i wygraj wyjazd do Brukseli
Ruszyła czwarta edycja konkursu Europa z naszej ulicy. Już po raz kolejny młodzież ze szkół ponadpodstawowych może wygrać wyjazd do Brukseli i spotkanie z europarlamentarzystami. Organizatorką konkursu jest Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży. Nabór trwa do 17 grudnia.
 
 
- To doskonała okazja dla osób, które interesują się Unią Europejską, historią Europy, a także losami Polski i Polaków na tle europejskich dziejów - mówi Maria Holzer, dyrektorka Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży.
 
Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?
 
Zadaniem, z którym musi zmierzyć się młodzież biorąca udział w konkursie jest pokazanie związku swojej okolicy, miejscowości, regionu z historią Europy. Może to być reportaż o znanych postaciach, słuchowisko o historycznych budowlach, czy film o związkach lokalnej kuchni z kuchnią któregoś z europejskich krajów. Forma i temat są dowolne i jedynie ograniczone jedynie wyobraźnią młodych ludzi. Celami konkursu są lepsze rozumienie innych narodowości, pokazanie europejskiego dziedzictwa kulturowego i społecznego, a także promocja postawy życzliwości i otwartości.
 
Kto może wziąć udział w konkursie?
 
Do konkursu mogą się zgłosić  uczniowie wszystkich szkół ponadpodstawowych. Ważne jest jednak, aby zgłaszały się zespoły od 4 do 6 osób. Oprócz wartości merytorycznych oceniane będą również umiejętności pracy zespołowej.
 
Konkurs ma dwa etapy. Na pierwszym etapie, wystarczy zgłoszenie pomysłu. Grupa musi przesłać opis tego, co i w jakiej formie chciałaby przygotować, zrealizować i zaprezentować. Spośród zgłoszeń jurorzy dokonają wyboru dziesięciu pomysłów, które będą realizowane.
W drugim etapie autorzy zgłoszeń najwyżej ocenionych przez jurorów przygotują projekty w wybranej przez siebie formie. Jeśli projekt wiązałby się z kosztami, organizator pokryje koszty jego realizacji. Autorzy dziesięciu wybranych projektów zostaną zaproszeni  do udziału w finale.
 
Projekty oceniane będą przez osoby związane z filmem, dziennikarstwem, animacją kultury, a także przedstawicieli instytucji UE.
Nagrodą dla przynajmniej trzech grup będzie wyjazd do Brukseli, podczas którego młodzież będzie mogła poznać tę europejską stolicę oraz spotkać się z przedstawicielami Parlamentu Europejskiego.
 
Gra edukacyjna
 
- Zależy nam na tym, aby wszyscy uczestnicy, nie tylko laureaci konkursu, poznawali sposób funkcjonowania Unii i dowiadywali się, w jaki sposób każde z państw członkowskich, na demokratycznych zasadach, tworzy wspólnotę europejską. - mówi Sławomir Piwowarczyk, koordynator konkursu.
 
Dlatego osoby, które wezmą udział w konkursie, będą mogły również wziąć udział w grze edukacyjnej, wypracowanej we współpracy z Biurem Parlamentu Europejskiego. Uczestnicy będą brali udział w symulacjach procesów decyzyjnych, które przebiegają na szczeblu europejskim. Będą prowadzili między sobą dyskusje, negocjacje np. z zakresu ekologii, ochrony środowiska, praw człowieka.
 
Regulamin i szczegółowe kryteria konkursu dostępne tutaj: https://bit.ly/Regulamin_Europa_z_naszej_ulicy_4_edycja
23-11-2021

Konkurs „Kocham Cię Tato, Kocham Cię Mamo”

Ilustracja do informacji: Konkurs „Kocham Cię Tato, Kocham Cię Mamo”
Fundacja Światło-Życie organizuje przy współpracy z Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej po raz kolejny akcje przedświąteczną dedykowaną rodzinom. Poprzez akcje „Kocham Cię Tato, Kocham Cię Mamo” sprawiamy radość rodzicom w święta gdyż otrzymują oni w Wigilię życzenia świąteczne od dzieci w formie listu/eseju oraz sms, które my przesyłamy.
 
 
Komunikat Fundacji
 
Akcja już po raz kolejny cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród
dzieci i młodzieży jednak chcemy dotrzeć gdzie się tylko da,
 
Termin trwania akcji do 18 grudnia 2021 r.
 
Konkurs zawiera mnóstwo atrakcyjnych nagród!
 
Zapraszamy Państwa do polubienia naszego fanpage
https://www.facebook.com/100846738567069/posts/292662806052127/?d=n
gdzie są dostępne szczegóły akcji.
 
Ponadto regulamin i wymagane formularze dostępne są pod adresem
https://kochamcietatomamo.pl/
 
Dziękujemy i zapraszamy do kontaktu e-mail!
Wspólnie pomóżmy dzieciom sprawić radość rodzicom w Święta
23-11-2021

Ruszył Nabór do Szkoły Inicjatyw Strażniczych

Ilustracja do informacji: Ruszył Nabór do Szkoły Inicjatyw Strażniczych
Szkoła Inicjatyw Strażniczych (SIS) to cykl szkoleń dla mieszkańców gmin i miast, którzy przyglądają się pracy lokalnych władz, zadają im pytania, zabierają głos w sprawach publicznych i działają na rzecz zmiany w przypadku zdiagnozowania problemów tam, gdzie mieszkają.
 
Osoby zgłaszające się do Szkoły zgłaszają się na cały cykl szkoleniowy, co oznacza, że deklarują udział we wszystkich webinariach i szkoleniach. Ważną częścią naszej Szkoły jest poznanie innych osób, które prowadzą podobne działania w innych miejscowościach. Ten cykl szkoleniowy będzie odbywał się w Polsce północno-zachodniej i będzie to okazja, aby osoby tam działające poznały się i nawiązały współpracę. Do udziału w tej edycji Szkoły zapraszamy mieszkańców województw: pomorskiego, zachodniopomorskiego, lubuskiego, łódzkiego, wielkopolskiego, kujawsko–pomorskiego, dolnośląskiego, opolskiego i śląskiego. Jesienią 2022 roku uruchomimy kolejną edycję dla osób zamieszkałych w Polsce południowej, wschodniej i centralnej.
23 listopada o godz. 19 zapraszamy również na webinarium “Lokalnie dociekliwi – o jawności i roli watchdogów w Polsce, na którym opowiemy więcej o naszej inicjatywie. Transmisja na naszym FB i kanale YT.
Jednym z elementów Szkoły jest przeprowadzenie mini monitoringu w wybranym obszarze razem z innymi uczestnikami. Obszary, które proponujemy do pracy to: 
  • ochrona środowiska (drzewa, zanieczyszczenie powietrza);
  • miejskie/gminne polityki (gospodarowanie odpadkami, zagospodarowanie przestrzenne);
  • sprawdzanie działania organów (władze miasta/gminy, spółki miejskie, szkoły);
  • prawa mieszkańców (sesje rady miasta/gminy, informacja publiczna, partycypacja, info o prawach człowieka).
Prosimy o wskazanie obszaru w formularzu zgłoszeniowym.
Kto może wziąć udział w szkoleniach?
W szkoleniach może brać udział każda osoba, bez względu na wiek, wykształcenie i miejsce zamieszkania, jeśli tylko aktywnie uczestniczy w życiu swojej lokalnej społeczności, przygląda się pracy samorządu i chciałaby rozwijać swoją wiedzę w tej dziedzinie. Uczestnikami Szkoły mogą być zarówno osoby działające indywidualnie, jak i członkowie/członkinie nieformalnych grup, organizacji społecznych czy przedstawiciele mediów lokalnych. Ważne, aby były niezależne od władz gminy, w której działają. Dlatego osoby, które pełnią funkcję radnego/ej, sołtyski/sa czy pracują w gminie, na rzecz której działają, nie mogą brać udziału w naszym szkoleniu. Jeśli jednak są zainteresowane tematyką watchdogową, prosimy o sygnał. Spróbujemy odpowiedzieć na zapotrzebowanie, organizując webinaria.  Zachęcamy również do zapisania się na naszego newslettera, w którym na bieżąco informujemy o naszych działaniach.
Co oferujemy?
  • 10 webinariów – tematy i terminy poniżej;
  • 3 szkolenia stacjonarne z zakresu praw człowieka, planowania monitoringu, komunikowania swoich działań i włączania w nie innych mieszkańców.
  • Kontakt z osobami z całej Polski północno-zachodniej, które prowadzą działania podobne do Twoich.
  • Wsparcie merytoryczne i prawne w prowadzonych działaniach (również po zakończeniu szkoły);
  • Pokrycie kosztów szkolenia, zakwaterowania, wyżywienia oraz przejazdu.
Terminy spotkań
Webinaria:
  • 16.12.2021. –  Wprowadzenie do kursu. Rola watchdogów w demokratycznym państwie prawa.
  • 13.01.2022 – Dostęp do informacji publicznej, a kontrola formalna (RIO, NIK) 
  • 27.01.2022 – Wolność słowa. 
  • 03.02.2022 – Budżet miasta i gminy.
  • 17.02..2022 – Ochrona środowiska – dostęp do informacji o środowisku. 
  • 03.03.2022 – Polityka gminno-miejska: zagospodarowanie przestrzenne. 
  • 17.03.2022 – Polityka gminno-miejska: gospodarowanie odpadami. 
  • 8.04.2022 – narzędzia pomocne w komunikacji ze społecznością lokalną. Promocja w mediach społecznościowych. 
  • 12.05.2022 – W jaki sposób w czytelny sposób przedstawiać zebrane dane? 
  • 9.06.2022 – Spotkanie w grupach tematycznych. 
Webinaria planowane są na godzinę 19.00. Będą trwać maksymalnie półtorej godziny.
 Spotkania stacjonarne
 I Zjazd. 25– 27.02. 2022 Wprowadzenie do metodologii działań strażniczych oraz etyka działań strażniczych. Prawa człowieka i ich granice 
 II Zjazd. 25-27.03.2022 Tworzenie strategii i planowanie monitoringu. Analiza prawa 
 III Zjazd 22-24.04.2022 Formułowanie wniosków opartych na dowodach. Praca z emocjami i nad jakością zebranych danych. Tworzenie rekomendacji. 
Spotkania stacjonarne zaczynamy w piątek o godzinie 15.00. Kończymy w niedzielę o godzinie 14.00
Czego oczekujemy od osób zaproszonych do Szkoły?
Osoba, która zostanie zaproszona do udziału w Szkole, powinna być przygotowana na:
  • Rozwijanie swojej wiedzy i obecność na wszystkich szkoleniach;
  •  Przestrzeganie zasad organizacji strażniczych: obiektywizmu, jawności, rzetelności i działania na rzecz dobra wspólnego.
  • Dzielenie się swoim doświadczeniem;
  • Otwartość na inne osoby biorące udział w Szkole (różne poglądy polityczne, ideologiczne). To, co nas łączy, to szacunek do praw człowieka i zainteresowanie informacją publiczną.
  • Przeprowadzenia mini monitoringu w wybranym obszarze;
  • Wykorzystanie zdobytej wiedzy i narzędzi na rzecz poprawy jakości życia swojej miejscowości i/lub w obszaru, w którym działa.
Szkolenia odbędą się w Polsce północno-zachodniej, np. Wrocław,Poznań, Bydgoszcz, Gdańsk. (Wybór konkretnej lokalizacji podamy osobom zaproszonym do Szkoły, postaramy się wybrać miejscowości z dogodnym dojazdem komunikacją publiczną).  Prosimy o zapoznanie się z terminami całego cyklu – warunkiem uczestnictwa w SIS jest obecność na wszystkich szkoleniach stacjonarnych oraz webinariach.  Na zgłoszenia czekamy do 5 grudnia 2021 roku. Wyniki ogłosimy 13 grudnia.
Więcej informacji na stronie: siecobywatelska.pl/sis. Przed aplikowaniem proszę zapoznać się z regulaminem oraz terminami zjazdów. 

Dbamy o Wasze i nasze bezpieczeństwo. Na szkolenia stacjonarne zapraszamy osoby z certyfikatem potwierdzającym zaszczepienie przeciwko Covid-19 lub negatywnym wynikiem testu PCR wykonanym do 72 godzin przed szkoleniem.
 
Szkoła Inicjatyw Strażniczych organizowana jest w ramach projektu “Szkoła Inicjatyw Strażniczych – 2 regiony”. Projekt finansowany z Funduszy EOG w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.
 
Szczegółowe informacje i formularz zgłoszeniowy na stronie: www.siecobywatelska.pl/sis
 
22-11-2021

Granty PPGR - wezwanie do uzupełnienia dokumentów

Ilustracja do informacji: Granty PPGR - wezwanie do uzupełnienia dokumentów
W związku z bardzo dużą liczbą wniosków złożonych do programu „Granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”, organizator konkursu: Centrum Projektów Polska Cyfrowa nałożył na gminę obowiązek uzyskania od Wnioskodawców dokumentów potwierdzających dane zawarte w oświadczeniach.
Wszystkie osoby, które złożyły wnioski o przyznanie laptopa/komputera stacjonarnego/tabletu, proszone są o złożenie  następujących dokumentów poświadczających:

1) stopień pokrewieństwa w linii prostej matki/ojca/opiekuna prawnego, dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu (w tym celu należy złożyć odpisy aktów stanu cywilnego np.: odpisy aktów urodzenia, odpisy aktów zgonu lub kopie dowodów osobistych  etc.)

2) fakt zatrudnienia krewnego dziecka w linii prostej (dziadka/babci, pradziadka/prababci, matki/ojca/opiekunów prawnych) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej PPGR oraz jego zamieszkiwania w gminie lub miejscowości objętej PPGR (w tym celu należy złożyć np.: świadectwo pracy, umowa o pracę, zaświadczenie z KOWR o zatrudnieniu,  legitymację służbową, książeczka zdrowia, kartę z poradni ogólnej ośrodka zdrowia, odcinki list płac/wynagrodzeń byłych pracowników w PPGR,  dokumenty pochodzące z ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentownych byłych pracowników PPGR, dowód osobisty potwierdzające zatrudnienie/lub zamieszkanie w PPGR, dyplomy potwierdzające fakt zatrudnienia w PPGR, zaświadczenie o zameldowaniu, legitymacja ubezpieczeniowa, w której jest zapis o adresie zamieszkania itp.).
 
Zwracamy uwagę, iż zeznania osób fizycznych, według zaleceń Centrum Projektów Polska Cyfrowa, nie mogą stanowić podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PPGR

3) zaświadczenia ze szkoły, w której dziecko się uczy, iż dziecko nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. W przypadku uczniów klasy I szkoły średniej należy również dostarczyć zaświadczenie ze szkoły podstawowej, do której dziecko uczęszczało w ubiegłym roku szkolnym. Uwaga zaświadczenie należy złożyć wg załączonego wzoru.

4) kserokopia dokumentu potwierdzającego zamieszkiwanie ucznia na terenie Gminy Międzyrzecz (w tym celu należy złożyć dokumenty wystawione na rodziców/opiekunów prawnych np. kopię rachunku za śmieci, fakturę za media, umowa najmu, poświadczenie zameldowania, zaświadczenie ze szkoły wg załączanego wzoru itp.)
5) Wypełnione oświadczenie wg załączonego wzoru;

Ww. dokumenty są niezbędne, aby uznać zasadność wsparcia dla uczniów (czyli przekazanie im. komputerów, pozyskanych przez Gminę Międzyrzecz w konkursie „Granty PPGR – wsparcie rodzin popegeerowskich w rozwoju dla uczniów” i stanowią warunek konieczny w ramach procedury uzupełniającej wniosek Gminy Międzyrzecz do instytucji weryfikującej.
 
Uzupełnienia ww. dokumentacji należy składać:
1) w wersji papierowej, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu w kopercie oznaczonej „Uzupełnienie Granty PPGR” :
2) poprzez skany dokumentów, przesłane e-mailem na adres e-mail
3) poprzez skrzynkę ePUAP: /d2ko9px31c/skrytka

w nieprzekraczalnym terminie do 6 grudnia 2021 roku.

UWAGA! Niedostarczenie kompletu w/w dokumentów, będzie skutkowało odrzuceniem wniosku o udzielenie wsparcie dla ucznia. 
Kontakt w sprawie: 957426984
 
UWAGA! AKTUALIZACJA 23.11.2021 - Gmina Międzyrzecz z katalogu dokumentów potwierdzających zamieszkanie ucznia oraz krewnego pracującego w PPGR wykreśla "Poświadczenie o zameldowaniu". W związku z powyższym prosimy o niedostarczanie powyższego dokumentu.
 
Dokumenty do pobrania:
 
W związku z aktualizacją Regulaminu przez organizatora  Programu pn. „Wsparcie dzieci z rodzin popeegrowskich w Rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” – Cyfrowa Gmina „Granty PPGR”, Działanie 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa, i w związku z tym rozszerzeniem zakresu prac Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu związanego z  w/w Programem, niniejszym przedstawiamy zaktualizowaną klauzulę informacyjną:
Zgodnie z art. 13 i 14  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:
  1. Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu jest Burmistrz Międzyrzecza z siedzibą 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1, tel.: 95 742 69 30, adres e-mail: e-mail . Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: e-mail lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  2. Celem przetwarzania pozyskanych danych osobowych jest realizacja zadań
    i obowiązków ciążących na administratorze, w związku z uzyskaniem przez Gminę Międzyrzecz grantu w ramach Programu pn.
    „Wsparcie dzieci z rodzin popeegrowskich
    w Rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” – Cyfrowa Gmina „Granty PPGR”, Działanie 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  4. Podanie przez Panią/Pana danych wymaganych przez organizatora projektu jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji w/w zadania.
  5. Dane mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym, i w związku
    z realizacją w/w projektu oraz na podstawie przepisów prawa.  
  6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
  7. Administrator danych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do prowadzenia w/w zadania i do zakończenia okresu archiwizacji. 
22-11-2021

Gminne obchody Dnia Pracownika Socjalnego

Ilustracja do informacji: Gminne obchody Dnia Pracownika Socjalnego
Pracownicy Ośrodka Pomocy Społecznej i Środowiskowego Domu Samopomocy świętowali Dzień Pracownika Socjalnego. Za ogromne serca i trudną pracę na rzecz mieszkańców gminy podziękowali im burmistrz Remigiusz Lorenz, jego zastępczyni Agnieszka Śnieg i sekretarz Urżędu Miejskiego Łukasz Ruta.
 
 
Kilka tysięcy mieszkańców naszej gminy korzysta z różnych form wsparcia ze strony Ośrodka Pomocy Społecznej, którego dyrektorem jest Ewelina Niwald-Brzuśnian, natomiast kilkudziesięciu niepełnosprawnych uczy się przydatnych w życiu umiejętności w Środowiskowym Domu Samopomocy, kierowanym przez Katarzynę Nyczak-Walaszek.
 
– Dziękuję Państwu za poświęcenie i zaangażowanie. Za wielkie serca i empatię, z którymi niesiecie pomoc znajdującym się w potrzebie osobom i rodzinom. Robicie to z wielkim profesjonalizmem i taktem – dziękował pracownikom tych placówek i ich kierownictwu burmistrz Remigiusz Lorenz podczas gminnych obchodów Dnia Pracownika Socjalnego. – Niech Wam zdrowie jak najbardziej dopisuje, uśmiech nie schodzi z twarzy, a szczęście nigdy nie omija.
 
Obecnym na spotkaniu pracownikom OPS i ŚDS podziękowali także zastępczyni burmistrza Agnieszka Śnieg i sekretarz Urzędu Miejskiego Łukasz Ruta. – Dziękujemy władzom gminy za wsparcie i pomoc w różnych sytuacjach – mówiły W. Niwald-Brzuśnian i K. Nyczak Walaszek.
Dowodem uznania dla pracowników socjalnych były pąsowe róże i drobne upominki, wręczone im przez burmistrza i jego zastępczynię. O dobry nastrój uczestników spotkania zadbał też DJ Grzegorz Szyszka, serwując z konsolety ich ulubione utwory muzyczne.
 
Wcześniej burmistrz razem z kierowniczką ŚDS i dyrektorką OPS – na zaproszenie wojewody Władysława Dajczaka - wziął udział w wojewódzkich obchodach tego święta w Gorzowie Wlkp, w których uczestniczyła także minister rodziny, pracy i polityki społecznej Marlena Maląg. Z kolei jego zastępczyni i wiceprzewodniczący rady Miejskiej Andrzej Chmielewski reprezentowali władze gminy podczas powiatowych obchodów Dnia Pracownika Socjalnego w Przytocznej.
22-11-2021

Uwaga: Ważna informacja dla Mieszkańców

Ilustracja do informacji: Uwaga: Ważna informacja dla Mieszkańców
Osoby, które zaszczepiły się przeciw COVID 19 mogą rejestrować się na kolejne szczepienie i wydłużyć o rok swój certyfikat.
 
 
Do rejestrowania w punktach szczepień zapraszamy także osoby, które do tej pory jeszcze się nie zaszczepiły.

Rejestracja w Międzyrzeczu: 517 861 374 (punkt szczepień w hali sportowo-widowiskowej czynny jest w soboty od godz. 9.00)
22-11-2021

Szukamy domu dla pieska!

Ilustracja do informacji: Szukamy domu dla pieska!
W niedzielę w lesie koło wsi Szumiąca został znaleziony piesek. Jeśli nie znajdzie się właściciel - pojedzie do schroniska.
 
 
Może ktoś jest chętny przygarnąć? Wszelkich informacji udzielamy pod numerem telefonu 511 199 924.
19-11-2021

Zarządzenie burmistrza

Ilustracja do informacji: Zarządzenie burmistrza
Zarządzenie Nr 136/2021 Burmistrza Międzyrzecza z dnia  18 listopada 2021 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej rozpatrującej oferty na realizację zadań w 2021 r. sprzyjających rozwojowi sportu.
 
Na podstawie § 5 – 7 uchwały nr XLV/402/14 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 30 września 2014 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz 
 
zarządzam
 
§ 1.
Powołuję Komisję Konkursową rozpatrującą oferty na realizację zadań w 2021r. sprzyjających rozwojowi sportu.
 
§ 2.
 Do komisji powołuję osoby:
  1. Sylwia Najderek  – Przewodnicząca Komisji,
  2. Renata Król -członek,
  3. Ewelina  Błaszczyk– członek
 
§ 3
1. Komisja Konkursowa przy rozpatrywaniu ofert o przyznanie dotacji na realizację zadania uwzględnia w szczególności:
  1. znaczenie zadania dla Gminy Międzyrzecz;
  2. zgodność oferty z celem publicznym, określonym w § 1 ust. 2 ww. uchwały;
  3. wysokość środków budżetowych przeznaczonych na realizację danego zadania;
  4. wysokość środków pozabudżetowych pozyskanych na realizację danego zadania;
  5. ocenę przedstawionej w ofercie kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym
    w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania;
  6. ocenę możliwości realizacji zadania przez oferenta;
  7. analizę wykonania zadań zleconych podmiotowi dotowanemu w okresie poprzednim
    z uwzględnieniem w szczególności jakości i terminowości rozliczania dotacji.
  1. Komisja konkursowa przekazuje Burmistrzowi Międzyrzecza swoją propozycję rozstrzygnięcia konkursu.
  2. Ostatecznego wyboru ofert dokonuje Burmistrz Międzyrzecza.
 
§ 4.
 Zarządzenie obowiązuje od dnia wydania.
19-11-2021

Usługi elektroniczne Urzędu Miejskiego

Ilustracja do informacji: Usługi elektroniczne Urzędu Miejskiego
Zapraszamy mieszkańców do korzystania z platformy E-Usługi Urzędu Miejskiego.