Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

14-02-2018

Konkurs ofert na realizację programu profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego w gminie Międzyrzecz w 2018 r.

Ilustracja do informacji: Konkurs ofert na realizację programu profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego w gminie Międzyrzecz w 2018 r.
Burmistrz Międzyrzecza ogłasza konkurs ofert na realizacje programu profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego w gminie Międzyrzecz w 2018 roku
 
 
13-02-2018

Rekrutacja na targi do Barcelony

Ilustracja do informacji: Rekrutacja na targi do Barcelony
Zapraszamy lubuskie firmy z branży spożywczej, przemysłu HoReCa oraz wyposażenia hoteli i restauracji do udziału w misji gospodarczej do Hiszpanii w dniach 15-19 kwietnia 2018 r. Misji towarzyszy uczestnictwo w międzynarodowych targach ALIMENTARIA 2018 w Barcelonie, które zaliczają się do najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i hotelarskiej na świecie.
 
Targi ALIMENTARIA 2018 odbywają się w Barcelonie co dwa lata i są to najważniejsze targi spożywcze w Hiszpanii i jedne z najważniejszych na świecie. Wystawa skierowana jest do producentów, dystrybutorów, importerów i eksporterów wszystkich produktów z branży spożywczej oraz z branż wspierających (wyposażenia kuchni, meble, itp.). Patronat nad targami sprawują między innymi ministerstwo rolnictwa, rząd Katalonii i Hiszpański Instytut Handlu Zagranicznego.
Proponowane punkty programu:
  • udział w międzynarodowych targach Alimentaria 2018 w Barcelonie,
  • udział w Hub Alimentaria – międzynarodowej giełdzie kooperacyjnej ,
  • Spotkania B2B z przedsiębiorcami, przedstawicielami polskiej placówki dyplomacji gospodarczej,
  • Spotkania z instytucjami wspierającymi przedsiębiorców, np.: Izbą Przemysłowo- Handlową, stowarzyszeniem hotelarzy / rynkiem hurtowym / branżowym klastrem (Katalonia Clusters) (w zależności od profilu uczestników misji)
Zapewniamy również kompleksowo: usługę tłumaczenia, hiszpańskojęzyczne materiały promocyjne, zakwaterowanie w hotelach, wyżywienie, transport lotniczy i osobowy itp.
Rekrutacja ma charakter otwarty i kierowana jest do wszystkich przedsiębiorców z kategorii MŚP posiadających siedzibę w Województwie Lubuskim. Firmy zakwalifikowane do udziału w misji gospodarczej pokrywają 15% kosztów organizacji wyjazdu w przeliczeniu na jednego uczestnika, szacowany koszt ok. 1.500 zł netto.
Przedsiębiorcy dokonują zgłoszenia udziału poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną na adres e-mail coi~@~lubuskie~.~pl lub coie~@~lubuskie~.~pl formularza zgłoszeniowego (zał. nr 1) oraz formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis przez przedsiębiorcę wykonującego usługę świadczoną w ogólnym interesie gospodarczym (zał. nr 2).
Termin rekrutacji: od 8 stycznia 2018 r. od godziny 12:00 – do 15 lutego 2018 r. do godziny 23:59.
Misja organizowana jest w ramach projektu ”Promocja gospodarcza województwa lubuskiego poprzez organizację i udział w zagranicznych targach i misjach gospodarczych”. Szczegółowe informacje dotyczące zasad rekrutacji zawarte są w regulaminie zamieszczonym poniżej.
Jednocześnie informujemy, że w przypadku nie wyłonienia wykonawcy technicznego (w ramach ogłoszonego przetargu) misja w tym terminie nie dojdzie do skutku.
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami tel: 68 456 53 31, tel: 68 456 54 25 lub email coie~@~lubuskie~.~pl, coi~@~lubuskie~.~pl.
 
 
PLIKI DO POBRANIA:
12-02-2018

Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych sprzyjających rozwojowi sportu w 2018 r.

12-02-2018

Burmistrz Remigiusz Lorenz zaprasza na ferie zimowe

Ilustracja do informacji: Burmistrz Remigiusz Lorenz zaprasza na ferie zimowe
Kochani dziś pierwszy dzień ferii zimowych. Wraz z Klubem 17. WBZ przygotowaliśmy dla Was moc atrakcji. Gwarantujemy dużo zabawy, ale pamiętajmy również o bepieczeństwie. Zachęcam do skorzystania z naszej oferty burmistrz Remigiusz Lorenz
 
 
 

Elementy dodatkowe powiązane z tym akapitem w informacji

Galeria filmów: Zaproszenie na ferie zimowe (1)

09-02-2018

Informacja Powiatowego Lekarza Weterynarii w Międzyrzeczu

Ilustracja do informacji: Informacja Powiatowego Lekarza Weterynarii w Międzyrzeczu
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Międzyrzeczu ogłasza aktualizację wykazów upoważnionych lekarzy weterynarii z dnia 30.01.2018 r.
 
09-02-2018

Ferie zimowe w Gminie Międzyrzecz

Ilustracja do informacji: Ferie zimowe w Gminie Międzyrzecz
     Szanowni Rodzice, wielkimi krokami zbliża się upragniony okres Ferii Zimowych. Wspólnie z instytucjami: Międzyrzeckim Ośrodkiem Kultury, Biblioteką Publiczną, Międzyrzeckim Ośrodkiem Sportu i Wypoczynku, Klubem 17 WBZ Międzyrzecz oraz naszymi gminnymi szkołami podstawowymi przygotowaliśmy mnóstwo atrakcji, aby te dwa tygodnie były dla Was wraz z pociechami jak najbardziej atrakcyjne.
     Szczegóły dotyczące programu i zajęć zaplanowanych w poszczególnych dniach znajdziecie Państwo w Kalendarzu Wydarzeń Gminy Międzyrzecz, które są dostępne na stronie:
oraz w ulotce specjalnie zaprojektowanej na tą okazję z uwzględnionym całym programem ZIMOWYCH ATRAKCJI W MIEŚCIE. Wyżej wspomnianą ulotkę znajdziecie Państwo w Międzyrzeckim Ośrodku Kultury oraz we wszystkich wyżej wymienionych instytucjach, z którymi współtworzymy program dotyczący Ferii Zimowych.
     Życząc przyjemnych i bezpiecznych ferii zimowych, zachęcam do zapoznania się i skorzystania z bogatej oferty imprez w naszej Gminie.
 
Burmistrz Międzyrzecza-Remigiusz Lorenz
09-02-2018

Informacja o XLVI sesji Rady Miejskiej

Ilustracja do informacji: Informacja o XLVI sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. zgodnie z zapisem § 49 ust. 7 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
 
13 lutego 2018 r. o godz. 900
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XLVI sesja Rady Miejskiej.
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. porządek obrad.
  1. Podjęcie oświadczenia Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w sprawie pomników upamiętniających zdarzenia historyczne.
  2. Zamknięcie obrad.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
 
Maria Kijak
07-02-2018

Konkurs Walentynkowy

Ilustracja do informacji: Konkurs Walentynkowy
Konkurs Walentynkowy
Z okzji Walentynek Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost zaprasza do udziału w konkursie.
 
Więcej informacji na stronie:
 
07-02-2018

Projekt Nowa Perspektywa dla Twojej sytuacji zawodowej

Ilustracja do informacji: Projekt Nowa Perspektywa dla Twojej sytuacji zawodowej
Projekt "Nowa Perspektywa dla Twojej sytuacji zawodowej"
W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego na lata 2014 - 2020 realizowany jest projekt "Nowa Perspektywa dla Twojej sytuacji zawodowej" nr RPLB.06.06.00-08-002/17, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Społecznego).
 
Więcej informacji na stronie:
 
06-02-2018

Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków

Ilustracja do informacji: Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków
Zgłoszenie eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków
Burmistrz Międzyrzecza informuje o obowiązku zgłoszenia eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków o wydajności nie przekraczającej 5 m3 na dobę, wykorzystywanej na potrzeby własnego gospodarstwa domowego lub rolnego w ramach zwykłego korzystania z wód, po zakończeniu ich budowy.
Zgłoszenia należy dokonać przed rozpoczęciem eksploatacji na wniosku dostępnym w załączniku. Wniosek można również pobrać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 7 w pokoju nr 207.
Do rozpoczęcia eksploatacji oczyszczalni można przystąpić, jeżeli organ właściwy do przyjęcia zgłoszenia w terminie 30 dni od dnia doręczenia zgłoszenia nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji. Jednocześnie przypominam, że oczyszczalnię objętą obowiązkiem zgłoszenia w okresie, gdy jest ona eksploatowana, prowadzący ją był obowiązany zgłosić w terminie 6 miesięcy od dnia, w którym została ona objęta tym obowiązkiem.  
Eksploatujący jest obowiązany przedłożyć organowi właściwemu do przyjęcia zgłoszenia informację o rezygnacji z rozpoczęcia albo zakończenia eksploatacji, lub informację o zmianie danych ze zgłoszenia.  Zgłoszenia takiego należy dokonać w terminie 14 dni od dnia rezygnacji z podjęcia działalności, zaprzestania działalności lub zmiany danych.
Wymagane dokumenty:
  1. Wniosek zgłoszenia eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków.
  2. Kopia mapy sytuacyjno-wysokościowej z naniesieniem lokalizacji oczyszczalni ścieków lub powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej (oryginał do wglądu).
  3. Kopia zgłoszenia budowy przydomowej oczyszczalni ścieków do Starosty  Międzyrzeckiego z adnotacją Starostwa o nie wniesieniu sprzeciwu (oryginał do wglądu).
  4. Kopia certyfikatu, aprobaty technicznej przydomowej oczyszczalni ścieków (oryginał do wglądu).
  5. Oświadczenie zgłaszającego instalację lub dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Więcej informacji w siedzibie Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz w Wydziale Gospodarki Komunalnej pokój 207, II piętro lub tel. 95 7426963.
 
Załącznik